مدیر کل دفتر امور سیاسی استانداری استان خراسان جنوبی از دانشکده مهندسی فردوس بازدید کرد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۲۰ کد : ۲۷۸۴۴ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۷۵
مهندس موسی سلیمی مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری امروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ به همراه فرماندار فردوس و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری از دانشکده مهندسی بازدید نمود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، مهندس موسی سلیمی طی بازدید از دانشکده ی مهندسی فردوس از نزدیک در جریان مسائل دانشکده قرار گرفت. دکتر سجاد محمد زاده؛ ریاست دانشکده مهندسی؛ در این دیدار گزارشی از وضعیت دانشکده، امکانات اداری و آموزشی؛ وضعیت کارگاهی و آزمایشگاهی و چالش های رو در روی دانشکده و دانشگاه بیرجند در خصوص خوابگاه ها، ساختمان اداری و آموزشی، محوطه سازی و فضای سبز ارائه نمود.

مهندس مهدی روشن نیز در این دیدار با بیان اینکه دانشکده ی مهندسی از ظرفیت ها و پتانسیل های آموزش عالی در فردوس هست، گزارشی از روند خرید خوابگاه یاد شقایق ها در راستای برآورده شدن نیاز خوابگاهی دانشجویان دختر ارائه نمود. فرماندار فردوس خاطر نشان کرد با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در سال تحصیلی آتی در پیش است، خرید خوابگاه یاد شقایق ها و نهایی کردن قرارداد از اولویت های شهرستان می باشد.

فرماندار فردوس در این جلسه قول مساعد داد تا آسفالت دو کیلومتر از فضای محوطه سازی شده ی خوابگاه پردیس برادران نیز در دو ماه آینده عملیاتی شود.

آخرین ویرایش۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳