معارفه‌ی مسئولین جدید پایگاه شهدای گمنام بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست انجام شد.

۲۶ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۲ کد : ۱۰۵۷۵ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۹۵۴
جلسه معارفه و تکریم مسئولین بسیج دانشجویی پایگاه شهدای گمنام پردیس کشاورزی؛ منابع طبیعی و محیط زیست، روز یکشنبه ۹۹/۸/۲۵ برگزار گردید و آقای علی رضائی به عنوان مسئول بسیج برادران و خانم مهربان به عنوان مسئول بسیج خواهران پردیس معرفی و احکام خود را از مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دریافت نمودند.

جلسه معارفه و تکریم مسئولین بسیج دانشجویی پایگاه شهدای گمنام پردیس کشاورزی؛ منابع طبیعی و محیط زیست، روز یکشنبه ۹۹/۸/۲۵ با حضور آقای ابوذر صلاحی مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی و آقای علی شهیدی رئیس پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست برگزار گردید.

دکتر علی شهیدی مطالبی پیرامون ارتباط بسیج و دانشگاه بیان و دانشگاه را بستری برای ارتباط بسیج با مسائل کشور دانستند و از بسیجیان خواستند از این عرصه استفاده کامل را بنمایند.. رئیس پردیس با تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین سابق بسیج پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، برای مسئولین جدید  سلامتی و توفیق روز افزون از خداوند متعال خواستار شدند.

مسئول بسیج دانشجویی استان با تأکید بر اهمیت بسیج در دانشگاه افزودند امروز مسئولیت دانشجویان در دانشگاه مانند  ارتباط دانشگاه با صنعت است. صلاحی مسئله محوری و مطالبه‌گری را از جمله مآموریتهای بسیج عنوان کرد.

در پایان از مسئولین قبلی بسیج  (آقای علی قنبری مسئول پایگاه و خانم میرشاد مسئول بسیج خواهران) تقدیر و تشکر و آقای علی رضائی به عنوان مسئول پایگاه شهدای گمنام پردیس کشاورزی و خانم مهربان به عنوان مسئول بسیج خواهران پردیس معرفی و احکام خود را از مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان دریافت نمودند.

آخرین ویرایش۲۶ آبان ۱۳۹۹