مراسم چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۲:۱۲ کد : ۱۲۲۸۰ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۸۹۲

شامگاه دو.شنبه ۱۱ اسفند به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشکده کشاورزی پردیس امیرآباد میزبان این مراسم بود .

در این مراسم که باحضور دکتر شهیدی رئیس دانشکده کشاورزی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه، معاونت فرهنگی دانشگاه و سردار قاسمی و جمعی از مسئولین بسیج دانشجویی و دانشجویان با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در فضایی معنوی برگزار گردید، بعد از قرائت قرآن و سرود ملی،  حجة السلام جعفری ضمن خیر مقدم به میهمانان با بیان جایگاه والای شهدا به ایراد سخنرانی پرداختند. در ادامه معاونت فرهنگی دانشگاه بیرجند جناب دکتر زنگویی با عرض خدا قوت و تشکر از مسئولین برگزاری این مراسم ایشان را ادامه دهنده راه شهدا خواندند. 

در این مراسم حجة ااسلام چهکندی به روایتگری سیره شهدا پرداختند. این مراسم  با مرثیه سرایی آقای اکبر زاده پایان یافت .همچنین این برنامه از صفحات مجازی دانشگاه به صورت زنده پخش میشد.

شایان ذکر است روز سه شنبه نیز مراسم عطر افشانی و غبار روبی و گلباران مرقد مطهر شهدای گمنام با حضور رئیس پردیس، معاون استانی نهاد رهبری دانشگاه حجة الاسلام حجازیان و مسئول پایگاه بسیج آقای رضایی و جمعی از اساتید و کارکنان  پس از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار شد .

آخرین ویرایش۱۶ اسفند ۱۳۹۹