همگام با کانون های استادی سراسر کشور، آیین همبستگی جنبش استادی استان خراسان جنوبی با جنبش اجتماعی نفس در آمریکا برگزار شد.

۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۵ کد : ۸۳۹۸ اخبار اطلاعیه ها اسلایدر
تعداد بازدید:۳۹۹۲

"هرکجای عالم مظلومی باشد ایران پشتیبان اوست"(مقام معظم رهبری مدظله العالی)

آیین همبستگی جنبش استادی ایران با جنبش اجتماعی نفس در آمریکا در ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۱۸ خرداد ماه همگام با سایر کانون های استادی کشور، در دفتر سازمان بسیج اساتید استان خراسان جنوبی برگزار شد.

در این مراسم که به طور همزمان در ۷۰۰ کانون استادی بسیج اساتید دانشگاه های کشور نیز برگزار شد، جمعی از مسئولین سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی با روشن کردن هفت شمع، آیین ادای احترام هفت دقیقه ای برای ۷ دقیقه گرفتن نفس شهروند سیاهپوست مقتول مظلوم آمریکایی زیر چکمه های دیکتاتوری لیبرال دموکراسی را برگزار کردند و حمایت خود را از قیام عمومی ملت ستمدیده امریکا علیه ساختار حکومت و سیاست در این کشور اعلام نمودند.

همچنین به طور همزمان از نامه استادان دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور به ملت امریکا درباره قیام نفس نیز رونمایی شد و توسط اعضاء حاضر در نشست به امضاء رسید.

گفتنی است جنبش استادی از عموم مردم ایران و علی الخصوص اساتید محترم دانشگاه ها دعوت می‌کند برای مشارکت در امضای این نامه و حمایت از جنبش نفس به لینک زیر مراجعه نمایند:

http://www.basijasatid.ir/node/6756

آخرین ویرایش۲۰ خرداد ۱۳۹۹