برگزاری گفتگوی زنده با محوریت نقش دانشجویان در پیشگیری از رفتارهای خودآسیب رسان (تجربه اعضای کانون همیاران سلامت روان دانشگاه بیرجند) به مناسبت ماه پیشگیری از خودکشی

۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۳ کد : ۲۰۱۰۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۷۶

گفتگوی زنده «نقش دانشجویان در پیشگیری از رفتارهای خودآسیب رسان (تجربه اعضای کانون همیاران سلامت روان دانشگاه بیرجند)» با حضور خانم فاطمه نادری، کارشناس مرکز مشاوره و توانمندسازی و آقای یوسف اسفلانی دبیر کانون همیاران سلامت روان، در روز پنجشنبه 24 شهریورماه ۱۴۰۱ به همت مرکز مشاوره و توانمندسازی و با همکاری کانون دانشجویی همیاران سلامت روان، به مدت 30 دقیقه در فضای اینستاگرام برگزار گردید.

در این گفت و گو ابتدا توضیحاتی در ارتباط با نقش دانشجویان در ارتباط با پیشگیری از خودکشی داده شد. سپس آقای اسفلانی همراه با بیان تجربیات خود در ارتباط با ارجاع دانشجویان در معرض خطر به سرنخ‌ها و عوامل هشدار دهنده، شیوه ارجاع و کمک رسانی به افراد در معرض خطر پرداختند. همچنین در انتها شماره‌های 123، 1480 و خط مداخله در بحران دانشگاه بیرجند معرفی گردید. خط مداخله در بحران به منظور پیشگیری از رفتارهای خودآسیب رسان با شماره 09302502068 از ساعت 7 صبح تا 12 شب پاسخگو دانشگاهیان می‌باشد.

آخرین ویرایش۲۸ شهریور ۱۴۰۱

نظر شما :