انتشار بیست و هفتمین شماره فصلنامه دانش آزمایشگاهی ایران

۰۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۵ کد : ۶۲۱۸ اخبار آخرین اخبار
تعداد بازدید:۶۸۸
انتشار بیست و هفتمین شماره فصلنامه دانش آزمایشگاهی ایران

در شماره 27 فصلنامه دانش آزمایشگاهی که ویژه پاییز سال جاری منتشر شده است، گزارشی از نشست مدیران مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ارائه شده است. این گردهم‌آیی چهارشنبه 29 آبان ماه در بنیاد علوم کاربردی رازی با حضور نزدیک به 250 نفر از مدیران برگزار شده است. همچنین جزئیاتی درباره افزوده شدن خدمات جدیدی به سبد حمایتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در این شماره درج شده است.

در این شماره از فصلنامه دانش آزمایشگاهی، مطلبی با عنوان مشخصات استاندارد برای آب مصرفی در آزمایشگاه در بخش معرفی استاندارد نیز منتشر شده است.

 ارایه چهار مقاله تخصصی، بخش اصلی نسخه پاییز هفتمین سال انتشار فصلنامه دانش آزمایشگاهی را تشکیل می دهد. این مقالات عبارتند از روش‌های آماده‌سازی نمونه در آنالیز به روش طیف‌سنجی فلورسانس اشعه ایکس، معرفی روش واشتابی پرتو به منظور بهبود علمکرد تصویربرداری در میکروسکوپ الکترونی روبشی، پیشرفت‌های اخیر در حوزه میکروسکوپ الکترونی عبوری‌ پویا و میکروسکوپ نیروی اتمی سیالی و کاربردهای آن در زیست‌شناسی سلولی و مولکولی.

لازم به ذکر است فصلنامه دانش آزمایشگاهی ایران، از سوی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی به صورت کاملاً الکترونیک منتشر می‌شود و از طریق پایگاه اینترنتیwww.IJLK.ir  ، قابل دسترس است.

آخرین ویرایش۰۲ دی ۱۳۹۸