برگزاری کارگاه های آموزشی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

۱۰ آبان ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۱ کد : ۲۰۷۴۶ اخبار
تعداد بازدید:۶۴۱
کمیته پدافندغیرعامل دانشگاه با همکاری مدیریت های محترم برنامه، بودجه و تحول اداری، حراست و مرکز تخصصی آپا، در هفته پدافند غیر عامل در راستای پیشگیری از وقوع جرایم سایبری، آموزش، گسترش و فرهنگ سازی پدافند غیر عامل ۳ عنوان کارگاه آموزشی برگزار می نماید.

کمیته پدافندغیرعامل دانشگاه با همکاری مدیریت های محترم برنامه، بودجه و تحول اداری، حراست و مرکز تخصصی آپا، در هفته پدافند غیر عامل در راستای پیشگیری از وقوع جرایم سایبری، آموزش، گسترش و فرهنگ سازی پدافند غیر عامل 3 عنوان کارگاه آموزشی برگزار می نماید.

در کارگاهی که با عنوان « آشنایی با کلیات پدافند غیر عامل » به صورت حضوری در تاریخ 1401/08/08 به مدت دو ساعت برگزار گردید به  بیان مفاهیم پدافند غیر عامل، سازمان پدافند غیرعامل کشور، حوزه های پدافند غیرعامل و طبقه بندی مراکز از منظر پدافند غیرعامل، علل تقابل غرب با ایران اسلامی، انواع جنگ، بیان تفاوت جنگ نرم و جنگ سخت، تکنیک های عملیات روانی و روش ها و بسترهای مورد استفاده در جنگ نرم پرداخته شد.

در روزهای آتی نیز گارگاه های آموزشی مرتبط با « پدافند سایبری » و « مقابله با کلاهبرداری های اینترنتی » برگزار خواهد گردید.

کلید واژه ها: کارگاه آموزشی

آخرین ویرایش۱۰ آبان ۱۴۰۱