برگزاری نشست هم اندیشی با موضوع پدافند غیر عامل و اختتامیه مسابقه ایده شو

۱۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۸ کد : ۵۱۶۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۴۷۸
نشست هم‌اندیشی با موضوع پدافند غیرعامل و اختتامیه مسابقه ایده‌شو امروز دوشنبه ۱۳ آبان با حضور دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند و محمدعلی آخوندی مدیرکل پدافند غیرعامل استان و جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی در سالن بشارت دانشگاه بیرجند برگزار شد.
برگزاری نشست هم اندیشی با موضوع پدافند غیر عامل و اختتامیه مسابقه ایده شو

به گزراش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، محمدعلی آخوندی مدیر کل پدافند غیر عامل استان ضمن اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل از منظر بیانات رهبر انقلاب، در مورد پدافند غیرعامل در حوزه سایبری سخن گفت و بر لزوم فعالیت انجمن علمی پدافند غیرعامل در دانشگاه تأکید کرد.
دکتر مهران تقی‌پور نایب رئیس انجمن علمی پدافند غیرعامل استان و عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند به اقدامات کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه همچون کارگاه های آموزشی، انجام پروژه های تحقیقاتی، شرکت مؤثر در نمایشگاه با ارائه چند محصول و اجرای مانور اشاره کرد.
دکتر محمد قاسمی عضو هیأت علمی گروه آموزشی کامپیوتر به ارائه موضوعی در مورد اهمیت سایبری و پدافند سایبری در حوزه‌های امنیت شبکه، امنیت نرم‌افزاری، امنیت و بلاک چین و رمزگذاری و احراز هویت پرداخت.
 در ادامه دکتر علی سعیدی به معرفی ایده‌های برگزیده رویداد استارتاپی ایده‌شو در زمینه امنیت سایبری پرداخت که ایده های برتر به ترتیب شامل سامانه کاشف، احراز هویت شخصی در فضای مجازی با استفاده از سیستم چندگانه بیومتریک، نرم‌افزار جامع مانیتورینگ لاگین‌ها به حساب‌های کاربری و احراز هویت با صدا از طریق تبدیل والش  پرداخت.
در پایان از نفرات برتر و برگزیده با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.
شایان ذکر است نمایشگاه پوستری با موضوع اهمیت پدافند غیر عامل در حاشیه این نمایشگاه نیز برپا  گردید.

آخرین ویرایش۱۳ آبان ۱۳۹۸