تقدیر از دانشجویان برتر المپیاد علمی دانشجویی و دانشجویان فعال در جشنواره حرکت دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی

۰۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۳ کد : ۳۹۱۴ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۴۸۱۶

به منظور تقدیر از دو حرکت علمی شاخص دانشجویان یعنی المپیاد علمی و جشنواره حرکت مراسمی با حضور معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالن شهید بهشتی دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی برگزار شد.

 دکتر محمد اکبری مدیر گروه علوم تربیتی و پیگیری کننده این مراسم در ابتدا از حضور اساتید و دانشجویان تشکر و برای دانشجویان در مراحل بعدی آرزوی توفیق داشتند.

دکتر محسن آیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه که میهمان ویژه این مراسم بودند اظهار امیدواری کردند که در آینده نزدیک برگزارکننده نهایی المپیاد علمی دانشجویی دانشگاه بیرجند باشد و فرمودند که در این زمینه رایزنی‌های لازم نیز در حال انجام است.

در ادامه نمایندگان دانشجویان ضمن تشکر از اساتید به بیان مشکلاتی همچون کمبود کتاب، رفت و آمد شرکت در آزمون و تأخیر در اعلام نتایج از طرف دانشگاه برگزارکننده اشاره داشتند.

دانشجویان فعّال در جشنواره حرکت به بیان مسائلی همچون نبود فضای کافی، کمبود امکانات اشاره و پیشنهاد جداسازی جشنواره در بخش داوری علوم انسانی را دادند.

دکتر هادی پورشافعی رئیس دانشکده علوم تربیتی و روان­شناسی ضمن تشکر از مدیران گروه‌ها در خصوص جشنواره حرکت اظهار داشتند که کار فوری و ضربتی در جشنواره حرکت ثمربخش نبوده و برای کسب رتبه برتر بایستی برنامه‌ریزی درازمدت داشت. وی اظهار امیدواری کرد در آزمون المپیاد کشوری هم همچون سنوات گذشته دانشجویان رتبه‌های برتر کسب نمایند.

در انتهای این مراسم از 33 دانشجوی برتر در جشنواره حرکت و رتبه‌های برتر المپیاد علمی دانشجویی با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

 

آخرین ویرایش۱۰ تیر ۱۳۹۸