انتصاب دو عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند به‌عنوان دبیران اتاق فکر مجازی زنان و خانواده استان

۲۷ تیر ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۳ کد : ۸۹۱۱ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۸۹۳
طی ابلاغی از سوی نفیسه نخعی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی دکتر لیلا طالب‌زاده و دکتر عاطفه آجری آیسک اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند به‌عنوان دبیران اتاق فکر مجازی زنان و خانواده استان منصوب شدند.
انتصاب دو عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند به‌عنوان دبیران اتاق فکر مجازی زنان و خانواده استان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، براین اساس دکتر لیلا طالب‌زاده به‌عنوان دبیر بخش نیاز سنجی طرح‌های پژوهشی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و دکتر عاطفه آجری آیسک به عنوان دبیر بخش ارتقای وضعیت حقوق زنان و کودکان منصوب شدند.
اتاق فکر مجازی زنان و خانواده استان به منظور ارتقای مطالعات فکری و بهینه‌سازی برنامه‌ریزی آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ایجاد شد. موضوعات این اتاق فکر شامل نیازسنجی طرح‌های پژوهشی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ارتقای وضعیت حقوق کودکان، ارتقاء و بهبود وضعیت سلامت روانی، جسمی و نشاط زنان و خانواده، ارتقا و توسعه مشارکت اقتصادی، کارآفرینی و اشتغال زنان و توسعه و تعمیق باورهای دینی و فرهنگی جامعه است. 
لذا برای مشارکت هرچه بیشتر و استفاده از نظرات اندیشمندان جامعه علمی، فرهیختگان و نخبگان و همچنین بهبود وضعیت زنان و تحکیم بنیان خانواده از 20 تا پایان هرماه نظرات خود را در موضوعات مشخص شده در سایت مزبور به آدرس www.sk-banovan.ir درج نموده و پس از بررسی و پایش پیشنهادات توسط دبیران اتاق فکر نظرات برگزیده برای طرح در گروه کاری زنان و خانواده و سایر کارگروه‌های مربوطه پیگیری و اقدام خواهد شد.
لازم به ذکر است اولین اتاق فکر مجازی با موضوع مشکلات خانواده در دوران کرونا و راهکارهای کاهش آن در سایت اعلام شده آماده درج نظرات می‌باشد.

آخرین ویرایش۲۷ تیر ۱۳۹۹