جلسه هم اندیشی مدیران و واحد های مستقر در زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی

جلسه هم اندیشی زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند با حضور مدیران این عرصه و واحد های مستقر در زیست بوم نوآوری دانشگاه بیرجند در تاریخ 23  آذر ماه ساعت 10 در سالن مهندس امینی ساختمان شهدای آذر (مانا3) برگزار شد.

این جلسه با حضور دکتر اکبری رئیس گروه کارآفرینی و دکتر ضیائی مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه برگزار شد.در ابتدا دکتر مهدی ضیائی، مدیر زیست بوم نوآوری دانشگاه بیرجند به بیان دست آورد های این مرکز در چند ماه اخیر و اهم برنامه های پیش رو در جهت رشد و ارتقا واحد های مستقر پرداخت. سپس نمایندگان هسته های فناور و نوآور در فرصت های داده شده به بیان چالش ها، نیاز ها و در خواست های خود پرداختند که در نهایت پاسخ ها را از سوی مسولان مربوطه دریافت کردند.

بررسی روند ارزیابی شرکت ها، بهبود و افزایش کارگاه های آموزشی موثر، تسریع فرآیند در خواست های واحد ها و تامین زیربنای لازم برای تاسیس شرکت های نوپا از اصلی ترین موضوعات مطرح شده در این نشست هم اندیشی بود.

تا کنون 45 واحد نوآور و فناور فعال در فضاهای اختصاص یافته زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند مستقر هستند که با جذب ایده های جدید به زودی این آمار افزایش خواهد داشت.