انتصاب مسئول راه اندازی شبکه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه

۲۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۲ کد : ۴۸۷۷ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۸۵۷
براساس ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند دکتر علی زراعتکارمقدم به سمت مسئول راه‌اندازی شبکه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه بیرجند منصوب شد.
انتصاب مسئول راه اندازی شبکه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ بنا به پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه و نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به عنوان مسئول راه‌اندازی شبکه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه منصوب می‌شوید. اطمینان دارم با اتکال به خداوند سبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشگاهی، منشاء خدمات ارزنده‌ای خواهید بود. کامیابی روزافزون جناب‌عالی و اعتلای جایگاه دانشگاه بیرجند را آرزومندم.

دکتر زراعتکارمقدم عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند و استادیار گروه آموزشی شیمی دانشکده علوم و دارای مدرک دکتری تخصصی شیمی تجزیه از دانشگاه بیرجند است.

چاپ 27 مقاله ISI، راهنمایی و مشاوره 24 پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری، انجام 2 طرح پژوهشی داخلی و خارجی از جمله سوابق علمی- پژوهشی ایشان است.

از سوابق اجرایی وی می توان به معاون گروه شیمی و مسئول استعدادهای درخشان دانشکده علوم اشاره کرد.

شایان ذکر است؛ پیش از این مسئولیت راه‌اندازی شبکه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه بیرجند  برعهده دکتر علی اله رسانی بود که با کسالت پیش آمده برای وی، دکتر خامسان ضمن قدردانی و سپاس از تلاش های مجدانه و مثمرثمر و آرزوی سلامتی ایشان با استعفای دکتر اله رسانی موافقت نمود.

آخرین ویرایش۲۲ مهر ۱۳۹۸