برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از ابتلا از کروناویروس ویژه سرپرستان و پرسنل خدماتی خوابگاه‌های دانشجویی

۰۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۵ کد : ۸۱۵۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۶۸۱
 کارگاه آموزشی آشنایی با نکات بهداشتی و پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس در دو نوبت، ساعت ۸ تا ۱۰ ویژه پرسنل خدماتی و  ساعت ۱۰ تا ۱۲ ویژه سرپرستان خوابگاه‌های دانشجویی به همت مدیریت دانشجویی و همکاری مرکز بهداشت و درمان صبح امروز پنجشنبه ۸ خرداد ۹۹ در محل سالن بشارت برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از ابتلا از کروناویروس ویژه سرپرستان و پرسنل خدماتی خوابگاه‌های دانشجویی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند دکتر حسین خزیمه نژاد مدیر دانشجویی دانشگاه ضمن اشاره به مصوبات و تصمیمات آموزشی و دانشجویی اخیر دانشگاه بیرجند و احتمال حضور دانشجویان از ۱۰ تا ۱۸ خردادماه، جهت  تحویل وسایل شخصی و بازگشایی خوابگاه‌ها از ۱۴ تیر تا ۱۰ مرداد برای اسکان دانشجویان دروس عملی، برگزاری اینگونه کارگاه‌ها را  جهت حفظ سلامتی دانشجویان و کارکنان دانشگاه لازم و ضروری دانست.
  دکتر رویا عقیلی مسئول مرکز بهداشت و درمان دانشگاه بیرجند و مدرس این کارگاه در ادامه به بیان نکات بهداشتی جهت مقابله و پیشگیری از ابتلا به ویروس‌کرونا پرداخت.
 نحوه تخلیه خوابگاه ، نکات لازم جهت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، طریقه صحیح ماسک زدن، لزوم توصیه رعایت نکات بهداشتی به همکاران و دانشجویان از جمله موارد مطرح شده در این کارگاه بود.

آخرین ویرایش۰۸ خرداد ۱۳۹۹