نشست هم اندیشی ابعاد زندگی امام خمینی(ره) بصورت مجازی برگزار شد

۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۱:۲۳ کد : ۸۳۱۶ اخبار
تعداد بازدید:۲۸۶۳
نشست هم اندیشی ابعاد زندگی امام خمینی(ره) بصورت مجازی برگزار شد

نشست هم اندیشی در خصوص ابعاد زندگی امام خمینی(ره) برگزارشد. به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی، به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی،حضرت امام خمینی(ره) نشست هم اندیشی در خصوص ابعاد زندگی امام خمینی(ره) با حضور جمعی از دانشگاهیان، شامگاه سه شنبه، مورخ ۱۳ خرداد ماه و بصورت مجازی برگزار شد. 
در ابتدای این نشست، دکتر زنگویی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی، به ابعاد زندگی ایشان اشاره کرد و گفت: امام خمینی، امام تمام امت بود و متعلق به بخشی از جامعه نبود.وی در ادامه افزود: بایستی ابعاد زندگی این رهبر بزرگ را بدرستی به دیگر نسلها انتقال داد.

در ادامه این جلسه، مسیح عقیلی، مدرس دانشگاه هنر تهران و پژوهشگر دینی، ضمن بیان مصادیقی از زندگی امام خمینی ره، به فقه ایشان اشاره کرد و افزود: ایده ها و نظرات امام با تکنولوژی و پیشرفت هیچ مخالفتی نداشت. وی خطاب به دانشگاهیان افزود: انتظار جامعه این است تا این شخصیت بزرگ را بدون روتوش معرفی و ابعاد ایشان را به نسل جوان بشناسانیم. این پژوهشگر در ادامه صحبتهایش به توضیح پیرامون پیوست های فرهنگی در این خصوص اشاره کرد.  در ادامه این جلسه، به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد. 
گفتنی است این نشست حدود دو ساعت بطول انجامید. 

آخرین ویرایش۱۴ خرداد ۱۳۹۹