برگزاری جلسه حضوری و مجازی معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه با مشاور وزیر جهادکشاورزی و مدیر کسب و کارهای نوپا در وزارت جهاد کشاورزی

۱۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۰:۰۹ کد : ۸۷۴۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۴۲۵
جلسه حضوری و مجازی دکتر نجفی معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه با دکتر  مختاری مشاور وزیر جهادکشاورزی و مدیر کسب و کارهای نوپا در وزارت جهاد کشاورزی بعدازظهر سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ برگزارشد.
برگزاری جلسه حضوری و مجازی معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه با مشاور وزیر جهادکشاورزی و مدیر کسب و کارهای نوپا در وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، این جلسه  با حضور دکتر مختاری مشاور وزیر و مدیر کسب و کارهای نوپا در وزارت جهاد کشاورزی، مهندس احسان بیگی کارآفرین و کشاورز نمونه استان خراسان جنوبی،  مهندس عارفی‌نیا مسئول روابط عمومی جهاد کشاورزی استان و دکتر حمیدرضا نجفی معاون پژوهش، فناوری و نوآوری، دکتر علی سعیدی مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه و دکتر مهدی خیاط به‌صورت حضوری و دکتر شهیدی رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست به صورت مجازی برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر نجفی ضمن خوش آمد و خیر مقدم، از حضور میهمانان در محیط دانشگاهی در عصر یک روز گرم تیرماه قدردانی نمود و رسالت مهم دانشگاه برای ارتباط با جامعه و حضور اثر بخش و ارزش آفرین دانشگاهیان را خاطر نشان کرد.
در این جلسه اهداف وزارت جهاد کشاورزی از حمایت و ایجاد مراکز نوآوری توسط جناب دکتر مختاری در محورهای فرهنگ‌سازی، شبکه‌سازی، توانمندسازی، نهادسازی و پایش برشمرده شد. ایشان از تشکیل انجمن صنفی استارت آپ‌های بخش کشاورزی در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و ارتباط فعالین صنعت کشاورزی و صنایع تبدیلی با دانشگاهیان از طریق مراکز نوآوری را بسیار کارگشا، ارزش آفرین و مفید دانست.
در ادامه جلسه دکتر شهیدی رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست و تعدادی از همکاران این  پردیس به ارائه نظرات و راهکارهای خود برای ارتباط فعال دانشگاه و کشاورزان و فعالین صنعت کشاورزی پرداختند.
برگزاری رویداد با همکاری مرکز تحقیقات کشاورزی و دوره های آموزشی از تصمیمات این جلسه بود.

آخرین ویرایش۱۲ تیر ۱۳۹۹