از برترین های فرهنگی دانشگاه در "مراسم بزرگداشت روز دانشجو" تقدیر به عمل آمد

۱۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۷ کد : ۱۰۲۶ اخبار
تعداد بازدید:۲۷۰۰

"مراسم بزرگداشت روز دانشجو" در دانشگاه بیرجند با شرکت حدود 900 دانشجوی دختر و پسر، در سلف مرکزی برادان با اجرای برنامه های شاد و متنوع برگزار گردید. 

عرض تبریک، و خیرمقدم دکتر خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، سخنرانی علمی با موضوع 16آذر و گرامیداشت این ایام توسط دکتر فرزانه پور، عضو هیأت علمی دانشگاه، اجرای موسیقی سنتی و پاپ، اجرای تئاتر طنز و برگزاری مسابقه فرهنگی وهمراه با جوایز متنوع از برجسته ترین برنامه های این مراسم بود.

در این مراسم باشکوه، علاوه بر تقدیر از رتبه های علمی برتر دانشگاه  در سال 97، به همت بنیاد ملی نخبگان و دانشگاه بیرجند، از مقام آوران انجمن های علمی دانشگاه در یازدهمین جشنواره ملی حرکت، فعالان و برترین انجمن های علمی، کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی، تشکل های اسلامی دانشجویان، برترین شوراهای فرهنگی خوابگاه و فعالان این حوزه و همچنین دبیران شورای دبیران انجمن های علمی، کانون ها و شورای فرهنگی خوابگاه ها تقدیر ویژه به عمل آمد. 

ضمناَ، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در زمان ورود دانشجویان به مراسم، پک فرهنگی خود را به مناسبت "روز دانشجو"، به عموم دانشجویان شرکت کننده اهدا نمود.   

 

آخرین ویرایش۱۵ آذر ۱۳۹۷