در محل سالن فرهنگ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار گردید

اختتامیه هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۶ کد : ۳۰۱۰ اخبار
تعداد بازدید:۳۴۸۵
اختتامیه هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی

هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی( مرحله استانی) صبح امروز درمحل سالن فرهنگ حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی با معرفی نفرات و گروههای برتر به کار خود پایان داد. در این مراسم که جمعی از مسئولین دانشگاهی، دانشجویان و اساتید حضور داشتند، دکتر زنگویی مدیر فرهنگی دانشگاه گفت: مناظره یکی از راههای تولید دانش است. وی خاطر نشان کردمناظره باعث افزایش دانش و یادگیری در جامعه شده و هرچه در جامعه گسترش یابد، سطح دانش جامعه نیز به همان میزان افزایش خواهد یافت.

در ادامه این مراسم مهندس صادقی رئیس جهاد دانشگاهی استان با بیان این نکته که مناظره، کمک به توانمندسازی دانشجویان برای ابراز ایده‌ها در فضای آزاد است، اظهار کرد: جوانان، عاملان اندیشه ناب، نو و با ارزش هستند.

دکتر خامسان ریاست دانشگاه در سخنانی با بیان اینکه این مسابقات در توانمندسازی دانشجویان تاثیر بسزایی دارد، افزود: تلاش می‌کنیم با برگزاری این مناظرات در دانشگاه گامی در راستای رسیدن به اهداف عالی کشور برداریم.

وی در ادامه افزود: باید مسئولان نیز این فضا را تشویق کنند و نباید به گونه‌ای رفتار کنند که دانشجو فکر کند در عمل همراه او نیستند.

در پایان از گروههای برتر اول تا سوم تقدیر به عمل آمد. شایان ذکر است تیم خاکستری از دانشگاه بیرجند مقام سوم این مسابقات را ازآن خودکرد.

 

آخرین ویرایش۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸