برگزاری جلسه شورای معین معاونت فرهنگی و اجتماعی با حضور ریاست دانشگاه

۰۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۷ کد : ۶۷۷۵ اخبار
تعداد بازدید:۸۴۸
جلسه شورای معین معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، صبح امروز ۷ بهمن ماه در محل اتاق جلسات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.
برگزاری جلسه شورای معین معاونت فرهنگی و اجتماعی با حضور ریاست دانشگاه

جلسه شورای معین معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با حضور دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند برگزار شد. در ابتدای این جلسه، رئیس دانشگاه ضمن عرض تبریک به دکتر زنگویی بابت قبولی پست  معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، گفت: از زحمات دکتر قادری بابت دو سال خدمت صادقانه در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی تشکر ویژه می کنم. وی در ادامه افزود: اتفاقات و رویدادهایی که در حوزه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رخ داده قابل دفاع است و این مرهون حضور جناب آقای دکتر قادری و بدنه کارشناسی قوی‌ای است که در این معاونت وجود دارد. رئیس دانشگاه در ادامه صحبتهایش ضمن بیان محدودیتهای موجود در دانشگاه، گفت: دانشگاه حمایت همه‌جانبه خود را از طرحها و برنامه‌های فرهنگی انجام خواهد داد و در همین جا از کارشناسان فرهنگی، درخواست می کنم تا با حمایت دانشگاه، طرحها و ایده های خود را ارائه نمایند.
در ادامه این نشست صمیمی، دکتر زنگویی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن عرض تشکر از رئیس دانشگاه بابت حضور در این جلسه، به بیان اهمیت و جایگاه فرهنگ در دانشگاه پرداخت. وی در ادامه با تاکید بر اولویت‌های فرهنگی پیش رو، به بیان چالشها و مشکلات موجود پرداخت و خواستار حمایت ویژه ریاست دانشگاه از حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شد.

آخرین ویرایش۰۷ بهمن ۱۳۹۸