با حضور اعضای ستاد مبارزه با موادمخدر استان خراسان جنوبی

تفاهم‌نامه همکاری ستاد مبارزه با مواد خراسان جنوبی و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند امضاء شد

۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۷:۴۷ کد : ۶۸۲۶ اخبار
تعداد بازدید:۳۲۶۹
روز گذشته و با حضور اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی، تفاهم نامه همکاری مشترک ستاد مبارزه با مواد مخدر و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند امضاء شد.

نشست مشترک اعضای ستادمبارزه با موادمخدر استان خراسان جنوبی و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی روز گذشته، مورخ 12 بهمن ماه در محل اتاق معاون فرهنگی و اجتماعی  دانشگاه برگزار شد.  در ابتدای این نشست، دکتر علی زنگوئی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند، در راستای وظایف خود که پیشگیری از آسیب های اجتماعی است، آمادگی لازم دارد تا با همکاری ادارات و سازمانها نسبت به برگزاری کارگاههای آموزشی در این خصوص اقدام کند. 
سرگردحیدری و سرگرد اسداللهی،از اعضای ستاد مبارزه با موادمخدر خراسان جنوبی نیز ضمن بیان آسیب هایی که در حال حاضر جوانان و دانشجویان را تهدید می کند، بر آمادگی نیروی انتظامی در جهت برگزاری کارگاههای آموزشی، نمایش فیلم های مستندآموزشی و.... در این خصوص تاکید کردند.
شایان ذکر است در پایان این نشست تفاهم نامه مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مبنی بر پیشگیری از اعتیاد و مصرف مواد مخدر به امضاء رسید.

آخرین ویرایش۱۳ بهمن ۱۳۹۸