نشست هم‌اندیشی اساتید با عنوان ((انقلاب اسلامی و رشد فضیلت‌های اخلاقی)) برگزار شد

۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۸ کد : ۶۹۵۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۳۵۸
نشست هم اندیشی اساتید و کارکنان با عنوان (( انقلاب اسلامی و رشد فضیلت های اخلاقی)) در محل سالن فرهنگ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی اساتید با عنوان ((انقلاب اسلامی و رشد فضیلت‌های اخلاقی)) برگزار شد

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، نشست هم‌اندیشی اساتید و کارکنان دانشگاههای استان با عنوان (( انقلاب اسلامی و رشد فضیلت‌های اخلاقی )) روز دوشنبه مورخ 21 بهمن ماه 98 در محل سالن فرهنگ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرهنگی، در ابتدای این جلسه که از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی و با همکاری بسیج اساتید و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد، دکتر دیانی رئیس بسیج اساتید استان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به بیان فضیلت‌های اخلاقی امام خمینی(ره) اشاره کرد. وی در ادامه به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های علمی، فناوری، دفاعی و .... پرداخت.
در ادامه این جلسه، دکتر بهنام‌فرعضو هیئت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بیرجند به شعرخوانی در خصوص انقلاب اسلامی پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی، قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در استان در سخنانی ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام،حاج قاسم سلیمانی به بیان ابعاد شخصیتی امام خمینی( ره) پرداخت. وی در ادامه ضمن تبیین انقلاب شکوهمند اسلامی و اقبال آحاد مردم به انقلاب اسلامی، به نقش استکبارستیزی امام خمینی (ره) اشاره کرد.
 

آخرین ویرایش۲۱ بهمن ۱۳۹۸