افتخارآفرینی کانونهای فرهنگی و هنری دانشگاه بیرجند در هشتمین جشنواره ملی رویش

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۸ کد : ۹۴۲۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۶۸

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ملی رویش، شامگاه روز دوشنبه 27 مردادماه و با معرفی آثار برگزیده در دانشگاه شید بهشتی به کار خود پایان داد.

موحدی، رئیس اداره فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار فرهنگی گفت: امسال دانشگاههای کشور در سه سطح الف تا ج سطح بندی شده بودند و دانشگاه بیرجند در کنار دانشگاههای سطح یک کشور قرار گرفت.
کارشناس کانونهای فرهنگی و هنری دانشگاه، در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات دانشگاه بیرجند با ارسال بیش از 1000 اثر به دبیرخانه جشنواره از دانشگاههای فعال بخش آثار هشتمین جشنواره ملی رویش به حساب آمد. وی در ادامه ضمن تبریک عناوین کسب شده توسط دانشگاه بیرجند, خاطر نشان کرد: امسال در بخش آثار فردی و گروهی ، نیما دهکردی در صنایع دستی و با موضوع (( احیاء سفالینه های عصر آهن)) برگزیده بخش صنایع دستی این مسابقات شد.همچنین در بخش کانونهای فرهنگی،هنری،مذهبی و اجتماعی کانون گویندگی و اجرا و کانون جوانان رضوی حائز رتبه برتر در این مسابقات شدند. 

رئیس اداره فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی در پایان ضمن تشکر و سپاس از تلاش دانشجویان فعال در کانونهای فرهنگی و هنری، کسب مقام سوم در بخش کانونها در گروه الف این مسابقات را پس از دانشگاههای فردوسی مشهد و علامه طباطبائی و کسب رتبه کلی پنجم این مسابقات را  به دانشگاهیان تبریک گفت.
شایان ذکر است است هشتمین جشنواره ملی رویش با حضور 87 دانشگاه  و 5380 کانون از سراسر کشور برگزار شد و حدود ۱۶۴۰۰ اثر و فعالیت از دانشگاههای سراسر کشور به دبیرخانه این مسابقات ارسال شد. 

آخرین ویرایش۲۹ مرداد ۱۳۹۹