برگزاری نشست انجمنهای علمی دانشجویی با معاون و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۲:۲۹ کد : ۹۷۰۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۸۹

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، نشست صمیمی دبیران و اعضای انجمنهای علمی دانشجویی با معاون و مدیران فرهنگی و اجتماعی شامگاه چهارشنبه مورخ 19 شهریور 1399 بصورت مجازی برگزار شد.

دکتر علی زنگوئی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ابتدای این جلسه، ضمن تشکر از تلاش مجموعه انجمنهای علمی در جشنواره بین المللی حرکت، تأکید کرد: دانشجویان ما قابلیت کسب رتبه های برتر در این جشنواره را داشتند. وی در ادامه افزود: تلاشهای شما دانشجویان را ارج می نهیم و از شما بابت فعالیت‌هایی که در زمینه فعالیت‌های علمی دانشجویی انجام می دهید، سپاسگزاریم. معاون فرهنگی و اجتماعی ضمن اعلام این نکته که مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی حمایت صددرصدی خود را از فعالیتهای علمی دانشجویی انجام می‌دهد، اضافه کرد: از عموم دانشجویان علاقمند به فعالیتهای علمی می خواهیم با مراجعه به معاونت فرهنگی و اجتماعی، ما را در این زمینه یاری رسانند.

 دکتر اکبری، مدیر اجتماعی، دکتر محمدی، مدیر فرهنگی ،مشاوری نیا کارشناس انجمنهای علمی در ادامه این جلسه  نقطه نظرات خود را در خصوص حمایت از فعالیت‌های انجمنهای علمی ارائه نمودند.

در ادامه، دانشجویان و دبیران انجمنهای علمی دانشجویی به بیان سوالات خود در زمینه فعالیتهای علمی دانشجویی پرداختند. استفاده از دانشجویان تحصیلات تکمیلی، انتخابات انجمنهای علمی، پیگیری سامانه پویا، پیگیری اتاق فکر بخشی از مطالبات دانشجویی بود که توسط مدیر اجتماعی، مدیر فرهنگی و معاون فرهنگی و اجتماعی پاسخ داده شد.

آخرین ویرایش۲۲ شهریور ۱۳۹۹