برگزاری نشست کانونهای فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی با حضور مسئولین و کارشناسان معاونت

۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۰:۱۲ کد : ۹۷۵۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۴۹
برگزاری نشست کانونهای فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی با حضور مسئولین و کارشناسان معاونت

نشست مشترک کانون‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی دانشجویی با حضور دکتر علی زنگوئی، معاون فرهنگی و اجتماعی و جمعی از مدیران و کارشناسان معاونت فرهنگی و اجتماعی شامگاه روز شنبه 22 شهریورماه بصورت مجازی و از طریق سامانه آموزش الکترونیک دانشگاه برگزار شد.

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی، در این نشست صمیمی که جمعی از دبیران و اعضای کانونهای دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی حضور داشتند، دکتر علی زنگوئی طی سخنانی ضمن ارائه تعریفی از فرهنگ، به بیان ارتباط کانونهای فرهنگی و هنری با خواسته‌ها و عواطف انسانی پرداخت. وی در ادامه افزود: هنر بیشترین تأثیر را بر فرهنگ دارد. دکتر علی زنگوئی، در  ادامه ضمن تشکر و تبریک بابت افتخار آفرینی دانشجویان دانشگاه بیرجند در هشتمین جشنواره رویش به استفاده از ظرفیت‌های موجود در ایام کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط موجود از دانشجویان می‌خواهیم با توجه به وجود زیرساختهای موجود در سامانه دانشگاهی از این ظرفیت در جهت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری استفاده کنند.

در ادامه این نشست، دکتر محمدی، مدیر فرهنگی دانشگاه، دکتر اکبری، مدیر اجتماعی دانشگاه، موحدی، رئیس اداره فرهنگی دانشگاه به بیان دیدگاههای خود در خصوص ادامه فعالیتهای فرهنگی و هنری در ترم جاری پرداختند. 

دانشجویان و فعالین فرهنگی در ادامه این نشست صمیمی به به بیان مسائل، مشکلات و دغدغه‌های خود در زمینه فعاللیتهای فرهنگی و پرداختند.
راه‌اندازی سامانه فعالیتهای فرهنگی، امکان فعالیت دانشجویان در انجمن‌های علمی و ...... از مواردی بود که دانشجویان به بیان آن پرداختند و مسئولین مربوطه نیز قول مساعدت و همکاری در این زمینه را دادند.
شایان ذکر است، این نشست صمیمی حدود دو ساعت بطول انجتمید. 

آخرین ویرایش۲۳ شهریور ۱۳۹۹