بازدید معاون دانشجویی و رئیس شورای نظارت برخوابگاه های غیر دولتی دانشگاه بیرجند از دانشکده فنی و مهندسی فردوس

۲۹ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۹ کد : ۱۹۵۱۹ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۹۳۱
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند دکتر موسوی؛ معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند؛ و رئیس شورای نظارت بر خوابگاه های دانشجویی غیر دولتی از دانشکده فنی و مهندسی فردوس در مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۸بازدید به عمل آورد و در جلسه ی شورای نظارت بر خوابگاه های دانشجویی که با حضور دکتر تورانی؛ رئیس دانشکده فنی و مهندسی؛ معاون اداری و مالی دانشکده، نمایندگانی از خوابگاه داران و دانشگاه ها، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، فرمانداری و بسیج دانشجویی برگزار شد، شرکت کرد.

دکتر موسوی در این دیدار ضمن تبریک عید غدیر از تشکیل جلسه ی شورای نظارت پس از دو سال ابراز خرسندی کرد و اظهار امیدواری نمود با توجه به اتمام شرایط کرونا و تغییر وضعیت آموزش از مجازی به حضوری، با همت خوابگاه داران و مسئولین دانشگاه ها وضعیتی رقم بخورد که مطلوب دانشجویان بوده و اسباب رضای حضرت باری تعالی فراهم گردد.


دکتر مهدی تورانی ضمن عرض خوشامد و تبریک عید غدیر، گزارشی از تجهیز خوابگاه دانشجویی پردیس ارائه نمود و اظهار امیدواری کرد با همکاری دانشگاه بیرجند و معاونت دانشجویی بتوانیم گامی بلند در فراهم نمودن محیطی مطلوب دانشجویان دانشکده برداریم.


علی زال حسینی؛ معاون اداری و مالی دانشکده و دبیر شورای نظارت بر خوابگاه های غیر دولتی شهرستان فردوس؛ در ادامه ی این جلسه گزارشی از وضعیت گذشته و فعلی خوابگاه های دانشجویی شهرستان و نرخ های سال 1398 ارائه نمود و از خوابگاه داران خواست با توجه به نرخ های پیشنهادی شان نظرات شان را برای سال 1401 ارائه نمایند.


نماینده نیروی انتظامی در این جلسه از خوابگاه داران خواست تا وضعیت ورود و خروج دانشجویان طبق ضوابط کنترل و با توجه به سابقه اعتقادی و مذهبی شهر فردوس توصیه هایی در خصوص عفاف و حجاب به دانشجویان داده شود تا از این منظر بتوانیم محیطی آرام و مطلوب برای دانشجویان فراهم و از بروز سوانح تا حد امکان جلوگیری نماییم.

نماینده اتاق اصناف و فرمانداری نیز در این جلسه بر پیگیری مطالبات خوابگاه داران و فراهم نمودن زمینه برای استفاده از تسهیلات کم بهره قول مساعد دادند.


دکتر تورانی در پایان از همکاری خوابگاه داران در فراهم نمودن محیطی آرام همراه با امکانات مطلوب تشکر کرد و مقرر گردید دانشجویان پسر دانشکده فنی و مهندسی در خوابگاه پردیس و یاد شقایق ها و دانشجویان دختر دانشکده در خوابگاه دانشگاه آزاد سکونت داده شوند.


دکتر موسوی در پایان ضمن تشکر از کلیه دست اندر کاران از خوابگاه داران خواست تا علاوه بر اجر مادی، اجر اخروی خوابگاه داری را از یاد نبرند و برای موفقیت و سربلندی کلیه خدمتگزاران این خطه ی اسلامی از خداوند متعال طلب بهروزی و موفقیت نمود.


شایان ذکر است نرخ های خوابگاه های یاد شقایق ها و دانشگاه آزاد برای استفاده دانشجویان فنی و مهندسی در سال 1401 مشخص گردید و مقرر گردید دانشکده پیراپزشکی برای استفاده دانشجویانش از خوابگاه بارانا موافقت خوابگاه دار را جلب نماید.

آخرین ویرایش۳۱ مرداد ۱۴۰۲