حضور ریاست دانشگاه بیرجند به همراه معاونین،سرپرست روابط عمومی و مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در شهرستان فردوس

۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۸ کد : ۱۹۹۳۷ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۸۱۶
ریاست دانشگاه بیرجند به همراه معاونین مالی و اداری ، آموزشی، مسئول نمایندگی ولی فقیه و مدیر روابط عمومی در دانشگاه بیرجند طی بازدیدی از شهرستان فردوس، در «اجلاسیه ی جهادگران و رونمایی از کتاب دوباره فردوس» در مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۳نیز شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر لامعی گیو به همراه معاونین اداری و مالی، آموزش و تحصیلات تکمیلی، مدیر روابط عمومی و مسئول نهاد نمایدگی ولی فقیه در اجلاسیه ی جهادگران و رونمایی از کتاب دوباره فردوس که روایتی از اولین اردوی جهادی مقام معظم رهبری در سال 1347 است در مورخ 1401/06/13 حضور یافت. این اجلاسیه در سالروز زلزله ی مهیب فردوس و حضور جهادی مقام معظم رهبری با حضور مسئولین کشوری و استانی و گروه های جهادی از سراسر کشور در فردوس برگزار شد.

شایان ذکر است، معاون آموزشی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه و مدیر روابط عمومی در دانشگاه بیرجند پس از پایان اجلاسیه از دانشکده فنی و مهندسی فردوس بازدید نموده و در جلسه ای با حضور اعضای هیئت علمی دانشکده شرکت نمودند.

در ابتدای جلسه، دکتر مهدی تورانی،ریاست دانشکده فنی و مهندسی فردوس، ضمن مرور بازدید ریاست دانشگاه، معاونان مالی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بیرجند و هیات های همراه طی ماه های اخیر از دانشکده فنی فردوس و امروز؛ معاونت آموزشی و نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بیرجند، را فرصتی مغتنم برای حل مسائل دانشکده برشمرده و از حضور این عزیزان در مجموعه تشکر و قدردانی نمود.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین جعفری، نماینده محترم ولی فقیه در دانشگاه بیرجند، در سخنانی به بعد تربیتی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اشاره کرد و خاطر نشان کرد، همزمان با امر آموزش باید بعد تربیتی و پرورشی دانشجو نیز لحاظ شود.

دکتر حسینی واشان، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، نیز در این جلسه به ضرورت آموزش حضوری در دانشگاه ها اشاره کرد و در ادامه در خصوص مسائل آموزشی با اعضای هیئت علمی دانشکده به تبادل نظر پرداخت.

دکتر جواد زراعتکار، سرپرست روابط عمومی دانشگاه، نیز در این جلسه عنوان کرد رسالت ما در روابط عمومی انعکاس توانمندی ها و پتانسیل ها در کلیه ی واحد ها دانشگاه است و سعی می کنیم با تعامل ، همدلی و مطالبه گری گام بلندی در عرصه ی روابط عمومی برداریم.

شایان ذکر است، دکتر تورانی در پایان جلسه، مجددا از حضور مسئولین دانشگاه در دانشکده ی فنی و مهندسی تشکر کرده و در خصوص مسائل آموزشی با معاون آموزشی دانشگاه بحث و تبادل نظر نمود.

آخرین ویرایش۱۴ شهریور ۱۴۰۱