بازتاب خبری امکان رصد انجام واکسیناسیون دانشجویان و کارکنان دانشگاه در رسانه های استان خراسان جنوبی

۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۹ کد : ۱۴۷۹۴ اخبار
تعداد بازدید:۴۴۶

امکان رصد انجام واکسیناسیون دانشجویان و کارکنان دانشگاه با همکاری صمیمانه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند بصورت کامل مهیا شد و بر این اساس تاکنون واکسیناسیون بالغ بر ۹۵ درصد اعضای هیأت علمی و اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه بیرجند به عنوان شرط لازم در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر رؤیا عقیلی، رئیس اداره بهداشت و درمان دانشگاه بیرجند با اعلام اینکه تاکنون با همراهی بسیار خوب خانوادۀ دانشگاه بیرجند واکسیناسیون بالغ بر 95 درصد اعضای هیأت علمی و اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه بیرجند که به عنوان شرط لازم در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا انجام شده است؛ گفت: با همکاری صمیمانه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند، رصد وضعیت واکسیناسیون کارکنان دانشگاه توسط اداره بهداشت و درمان و مدیریت فاوای دانشگاه بیرجند انجام شد که این آمار نشان می‌دهد با همراهی بسیار خوب همکاران به واکسیناسیون صددرصدی نزدیک شده‌ایم.

رئیس اداره بهداشت و درمان با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند که در انجام این مهم از هیچ کوششی فروگذار ننموده‌اند گفت: تاکنون واکسیناسیون همکاران دانشگاه در دوز اول 29.3درصد و در دوز دوم 65.3 درصد انجام شده است.

وی ابراز داشت: درصد واکسیناسیون اعضای هیأت علمی و اعضای غیر هیأت علمی برحسب واکسن سینوفارم، برکت و آسترازنکا به ترتیب : 78.4% ، 12.7% و 8.4% و آخرین گزارش نشان می‌دهد حدود 5.4 درصد از همکاران تاکنون به دلیل مرخصی، مأموریت، ابتلا به  کرونا و طی دوران نقاهت مربوطه و ... واکسن تزریق نکرده‌اند.

کلید واژه ها: اداره بهداشت و درمان

آخرین ویرایش۲۱ مهر ۱۴۰۰