میز پاک و صفحه نمایش پاک

۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۸:۵۵ کد : ۲۵۷۳ اخبار اهم مطالب دستورالعمل هشدارها
تعداد بازدید:۴۴۱۰
اطلاعات رها شده در محیط کاری می تواند توسط کلیه افراد قابل دسترسی و مشاهده باشد، یادآوری مجدد نکات ذیل برای رعایت سیاست میز پاک یا فضای کاری پاک در جهت عدم افشای اطلاعات سودمند خواهد بود:
میز پاک و صفحه نمایش پاک

- مستندات کاغذی حساس

* برگه ها یا مستندات حساس را روی میز به صورت قابل رئویت توسط دیگران رها نکنید.

* مطمئن باشید که مستندات حساس در درایو یا کمدهای قفل دار نگهدار می شوند.

- امحای اطلاعات کاغذی

* به هیچ وجه اطلاعات حساس را به صورت واضح و خوانا در سطل زباله قرار ندهید . قبل از دور انداختن این اسناد از نا خوانا بودن آن اطمینان حاصل کنید.

- صفحه نمایش کامپیوتر

* هنگام ترک میزکاری یا اتاق کار خود از کامپیوتر خود محافظت به عمل آورید ، زیرا در فاصله عدم حضور شما افراد غیر مجاز بدن نیاز به کلمه عبور شما می توانند از اطلاعات ذخیره شما روی سیستم سوء استفاده استفاده کنند.

* قبل از ترک سیستم خود تنها کافی است کلید Window را به همراه کلید L همزمان فشار دهید. این کلید ترکیبی سیستم شما را در حالت Log Out قرار می دهید و برای استفاده ی مجددا درخواست ورود کلمه عبور می نماید.

- تجهیزات ذخیره سازی قابل جابه جایی

* از رها سازی تجهیرات ذخیره سازی قابل جابه جایی مانند : فلش مموری ، سی دی یا هارد External بدون مراقبت جدا خوداری نمایید.

* هرگز از تجهیزات ذخیره سازی قابل جابه جایی به تنهایی جهت ذخیره سازی نسخه پشتیبان استفاده نکنید ، این تجهیزات می توانند همیشه در معرض خرابی های سخت افزاری و از دست رفتن تمامی اطلاعات روی آنها باشند.

- اتاق جلسات

* از رها سازی مستندات حساس روی میز جلسات جدا خوداری نمایید

* فایل های حساس ارائه خود را از روی کامپیوترهای اتاق جلسات حذف نمایید تا برای سایرین قابل نمایش نباشد.

- خروجی چاپگر

* فراموش نکنید به محض ارسال سند خود برای چاپ به چایگر اشتراکی آن را از چاپگر بردارید؛ یکی از علت های افشای اطلاعات فراموش کردن چاپ های ارسال شده است./

کلید واژه ها: هشدار توصیه میزپاک

آخرین ویرایش۱۵ آذر ۱۳۹۹