پذیرش دانشجو مقطع کارشناسی ارشد رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری (گرایش آمایش شهری) در دانشگاه بیرجند

۰۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۱ کد : ۲۴۱۴۶ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۲۰۲۷
شورای گسترش آموزش عالی با پذیرش دانشجو مقطع کارشناسی ارشد رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری (گرایش آمایش شهری) در دانشگاه بیرجند موافقت کرد. 
پذیرش دانشجو مقطع کارشناسی ارشد رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری (گرایش آمایش شهری) در دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، شورای گسترش آموزش عالی با پذیرش دانشجو مقطع کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری (گرایش آمایش شهری) از مهرماه 1402 در دانشگاه بیرجند موافقت کرد. 
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با اعلام این خبر، افزود: ‏ایجاد رشته مذکور با توجه به سیاست‌های کلان توسعه رشته‌ها صورت گرفته است و از آنجایی که این رشته در سطح دانشگاه‌های منطقه نیست مزیتی برای دانشجویان و توسعه منطقه خواهد بود.
وی افزود: دانشگاه بیرجند از مهرماه 1402 در رشته‌ مذکور پذیرش دانشجو ‏خواهد داشت.‏ دکتر حسینی واشان ضمن تبریک کسب این موفقیت به خانواده دانشگاه بیرجند از تلاش‌های دکتر محمد اسکندری ثانی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی جغرافیا، دکتر هادی پورشافعی، مدیر برنامه ریزی و توسعه آموزشی و آسیه شنیده،کارشناس مسئول مدیریت برنامه ریزی و توسعه آموزشی بابت پیگیری مجوز رشته مذکور تقدیر و تشکر کرد. وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با اهتمام جمعی، شاهد رشد و اعتلای کیفیت علمی - پژوهشی دانشگاه باشیم.

آخرین ویرایش۰۸ خرداد ۱۴۰۲