حضور مدیر امور دانشجویی دانشگاه بیرجند در جلسه هم‌اندیشی مدیران کل امور دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور

۲۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۸ کد : ۱۶۲۹۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۰۰۲
مدیر امور دانشجویی دانشگاه بیرجند در جلسه هم‌اندیشی مدیران کل امور دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور شرکت کرد.
حضور مدیر امور دانشجویی دانشگاه بیرجند در جلسه هم‌اندیشی مدیران کل امور دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، جلسه هم‌اندیشی مدیران امور دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور  به همت صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم  تحقیقات و فناوری  در زمینه موضوعات مرتبط با خدمات رفاهی دانشجویان روز یکشنبه 28 آذر 1400 برگزار شد.
 در این جلسه مجازی  در خصوص ملاحظات، الزامات و چالش‌های مرتبط با از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه‌ها در شرایط بیماری کرونا بحث و تبادل نظر شد.
ارائه گزارش اقدامات و تجربیات موفق دانشگاه‌ها در زمینه ارائه خدمات رفاهی دانشجویی (خوابگاه و تغذیه) در شرایط موجود، مشکلات مختلف از جمله کمبود اعتبارات دانشگاه‌ها برای از سرگیری آموزش حضوری، موضوع وام‌هایی دانشجویی، سامانه جدید صندوق رفاه و سایر امور جاری در حوزه خدمات رفاهی دانشجویی از جمله موضوعاتی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این جلسه که دکتر حسین خزیمه‌نژاد، مدیر امور دانشجویی دانشگاه بیرجند  شرکت کرد ضمن ارائه گزارش مختصری از وضعیت خوابگاه و تغذیه دانشجویان بر الزام حمایت‌های مالی سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه در زمان از سرگیری آموزش حضوری تاکید نمود.

آخرین ویرایش۲۹ آذر ۱۴۰۰