موافقت قطعی شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم و مهندسی باغبانی گرایش درختان میوه

۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۸ کد : ۱۴۳۶۳ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۵۳۴
شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی با پذیرش قطعی دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم و مهندسی باغبانی گرایش درختان میوه توسط دانشگاه بیرجند برای سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱موافقت کرد.
موافقت قطعی شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم و مهندسی باغبانی گرایش درختان میوه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر رستمی‌نژاد، رئیس گروه برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: رشته درختان میوه جزء رشته‌هایی است که بر اساس ظرفیت‌های بومی استان مورد پیگیری قرار گرفت و با توجه به محدودیت توسعه کمی رشته‌های کشاورزی اخذ مجوز آن با سختی و با پیگیری‌های معاونت آموزشی دانشگاه میسر شد. دکتر رستمی‌نژاد ادامه داد: طرح توجیهی  این رشته به همت گروه آموزشی باغبانی و توسط دکتر فرید مرادی نژاد  تدوین و به دفتر گسترش ارائه شده است. 
وی افزود: پس از ایجاد گروه برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی در دانشگاه بیرجند درسال 1398، دانشگاه در شرایط بسیار سخت توسعه رشته‌ها موفق به اخذ مجوز 15 رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی و پنج رشته در مقطع کارشناسی شده است. رئیس گروه برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه اخذ این تعداد رشته در مدت زمان محدود را حاصل همراهی اعضای محترم هیأت علمی، مسئولین دانشکده‌ها و دقت و پیگیری کارشناس مسئول حوزه برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه دانست و ضمن تشکر از این عزیزان از تمام مسئولین دانشکده‌ها تقاضا کرد با محوریت سند راهبردی دانشگاه، اقدامات لازم برای ارسال طرح توجیهی ایجاد رشته‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

آخرین ویرایش۲۱ شهریور ۱۴۰۰