سرپرست مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه دیدار کرد

۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۴ کد : ۱۹۶۸۲ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۸۱۴
دکتر جواد زراعتکارمقدم؛ سرپرست مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی با حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی جعفری؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند دیدار کرد.
سرپرست مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این دیدار، حضرت حجت الاسلام و المسلمین جعفری با تسلیت ایام عزای اهل بیت (ع) و آرزوی قبولی توسلات گفت: نبض تپنده دانشگاه روابط عمومی است که می‌تواند با انعکاس اقدامات انجام شده در دانشگاه عامل امید شود و عدم انعکاس این اقدامات می‌تواند زمینه امیدواری دشمن گردد. خوشبختانه حضور نیروهای جوان در دوره‌های اخیر و هم اکنون در رأس و هسته تشکیلات مدیریت روابط عمومی از نکته‌های قوت این مجموعه است که برای دریافت نتیجه هرچه بهتر باید فضای صمیمیت و عقلانیت بکار گرفته شود. حجت الاسلام جعفری عنوان کرد: نبض تپنده تشکیلات اگر فعال باشد محیط را می‌تواند به سمت تأثیرگذاری و حرکت در راستای اهداف نظام هدایت نماید. مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با توصیه به اینکه یادآوری ایام و مناسبت‌ها و فضاسازی دانشگاه لازم است، به اهمیت واقعه غدیر و اینکه این موضوع سرنوشت اسلام و مسلمین را تغییر داد اشاره کرد و ادامه داد: امروز تبلیغات حرف اول را در دنیا می‌زند و به تعبیر امروز تبلیغات برنده‌تر از هر شمشیری است و دشمن با در اختیار گرفتن بسیاری از فضاها به موضوع تبلیغات سوء، دل بسته است. وی گفت: همانطور که در عرصه‌های دیگر همچون دفاع مقدس جوهره ایرانی را نشان داده‌ایم و با کشورهای مختلف حامی صدام جوانان ما بخوبی درخشیدند و در تاریخ انقلاب اسلامی برگ برنده را رقم زدند لازم است در دیگر عرصه‌ها نیز موفق عمل نماییم و با تبیین درست مسائل همگان را در جریان واقعیت‌ها قرار بدهیم تا حق از باطل مشخص گردد. ایشان به آغاز طرح ضیافت اساتید (طرح دانش افزایی) اشاره کرد و بیان داشت: طرح ضیافت اندیشه اساتید از 20 شهریورماه جاری با عنایت ریاست محترم دانشگاه آغاز خواهد شد و در این طرح برنامه‌هایی پیش بینی شده است تا از این فضا برای آغاز سال تحصیلی و آمادگی اساتید برای ورود به سال تحصیلی و اثرگذاری هرچه بیشتر و معرفی محیط سرزنده و بانشاط و توانمند استفاده گردد. حجت الاسلام جعفری به سخن حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه مسئولین خدمات خود را به مردم بگویند اشاره کرد و گفت: امروز بحث فراتر از موضوع اعلام خدمات است، به گونه‌ای که دشمن تلاش می‌کند خدمات نظام اسلامی را نادیده بگیرد تا مردم ندانند چه اقدامات مؤثری در ایران اسلامی انجام شده است. ایشان در پایان با ابراز امیدواری که در این عرصه گام‌های مؤثر و مفیدی برداشته شود اعلام کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و معرفی درست دستاورد‌ها امید را در جامعه دانشجویی افزایش خواهد داد.
در ابتدای این دیدار، دکتر زراعتکارمقدم به تجربه خود در موضوعات فرهنگی و ارتباط با رسانه اشاره کرد و بیان داشت: هدف از این دیدار، استفاده از نظرات و بیانات مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه است.

آخرین ویرایش۲۵ مرداد ۱۴۰۱