رئیس گروه امور هدایت استعدادهای درخشان؛

تشریح بخشی از فعالیت‌های گروه استعدادهای درخشان

۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۹ کد : ۷۲۳۹ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۱۵۰
سیده عاطفه حسینی رئیس گروه امور هدایت استعدادهای درخشان در مصاحبه با روابط عمومی دانشگاه اهم فعالیت‌های این مدیریت را در سال ۱۳۹۸ تشریح کرد.
تشریح بخشی از فعالیت‌های گروه استعدادهای درخشان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، سیده عاطفه حسینی رئیس گروه امور هدایت استعدادهای درخشان تصویب و اجرای شیوه‌نامه آماده‌سازی دانشجویان المپیادی با همکاری اساتید راهنمای استعدادهای درخشان را از اقدامات صورت گرفته دانست و گفت: آئین‌نامه شناسایی فعالیت‌های ممتازی دانشجویان نیز مصوب گردیده است.

وی در توضیح این آئین‌نامه افزود: تمامی فعالیت‌های شاخص پژوهشی، آموزشی و فرهنگی دانشجویان در این آئین‌نامه دیده شده و مشوق‌های مالی و غیرمالی مناسبی برای این دانشجویان در نظر گرفته شده است که به‌زودی در سامانه استعداد درخشان برای دانشجویان قابل استفاده است.

رئیس گروه امور هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه به تصویب و اجرای آئین نامه مسابقات دانشجویی و دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: این آئین نامه در هر دو سطح مسابقاتی جهت شناسایی استعدادهای برتر طراحی و اجرا خواهد شد.

وی تشویق دانشجویانی که بالاترین معدل را در بین هم رشته ای و هم ورودی‌های خود کسب نموده‌اند را از اقدامات این گروه دانست و گفت: 120 دانشجوی کارشناسی، 77 دانشجوی کارشناسی ارشد و 24 دانشجویی دکتری که حائز این شرایط بودند از گروه هدایت استعدادهای درخشان کارت هدیه خود را دریافت نموده‌اند.

دکتر حسینی به پرداخت مشوق‌هایی در سطح دانشجویان، گروه‌های آموزشی و اساتید راهنما برای تشویق بیشتر دانشجویان برای شرکت در المپیادهای علمی و دانشجویی اشاره کرد و گفت: به دانشجویان برتری که با سهمیه استعدادهای درخشان در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد پذیرفته شده‌اند تا پایان سال جاری هدایایی داده خواهد شد.

 

آخرین ویرایش۱۳ اسفند ۱۳۹۸