بازدید مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان و دبیر مراکز مشاوره منطقه ۹ کشور از مرکز مشاوره و توانمندسازی

۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۰۷:۳۰ کد : ۲۱۱۰۳ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۹۸۹
در راستای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در بخش نظارت و ارزیابی عملکرد مراکز مشاوره دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور و با هدف فراهم‌سازی زمینه‌ی اجرای عادلانه نظارت و ارزیابی در مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور، تیم ارزیاب با حضور دکتر ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان به همراه دکتر علی غنائی چمن‌آباد، دبیر محترم مراکز مشاوره منطقه ۹ کشور روز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ از مرکز مشاوره و توانمندسازی بازدید کردند.
بازدید مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان و دبیر مراکز مشاوره منطقه ۹ کشور از مرکز مشاوره و توانمندسازی

 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، در این بازدید که با هدف ارزیابی و نظارت بر زیرساخت ها و فعالیت‌های مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند انجام شد و به مدت 4 ساعت طول کشید، کلیه فعالیت‌های انجام شده در مرکز مشاوره در سال 1400، به همراه مستندات فعالیت‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت. ارزیابی فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف از جمله عملکرد خدمات مشاوره و روان درمانی، روان سنجی، مشاوره گروهی، مددکاری اجتماعی، آموزش، پژوهش، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، کانون همیاران سلامت روان، کیفیت اجرای طرح های ابلاغی دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی، طرح پایش و ... انجام شد. 
در پایان، تیم ارزیاب، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های گسترده و هدفمند انجام شده در مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه، به نقاط قوت و ضعف برنامه ها اشاره کرده و پیشنهادهای اصلاحی خود را مطرح نمودند.

 

آخرین ویرایش۲۸ آبان ۱۴۰۱