جلسه تکریم و معارفه مدیر دانشجویی دانشگاه بیرجند

۰۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۸ کد : ۷۱۵۰ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۲۱
جلسه تکریم از خدمات علیرضا منصوری و معارفه دکتر حسین خزیمه نژاد به عنوان مدیر دانشجویی دانشگاه بیرجند برگزار شد.

جلسه تکریم از خدمات علیرضا منصوری مدیر سابق دانشجویی و معارفه دکتر حسین خزیمه نژاد به عنوان مدیر جدید دانشجویی دانشگاه صبح امروز 3 اسفند 1398 در محل حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند با اشاره به ارتباط مستقیم امور دانشجویی با دانشجویان و مسائل  این حوزه در امور تغذیه و خوابگاه از تلاش‌ها و زحمات علیرضا منصوری مدیر سابق دانشجویی تقدیر و برای دکتر خزیمه‌نژاد آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه علیرضا منصوری با اشاره به فعالیت‌های شاخص صورت گرفته در مدیریت دانشجویی از جمله راه‌اندازی اتوماسیون و سامانه ورود و خروج به خوابگاه‌های دانشجویی، صنعتی شدن آشپزخانه مرکزی و افزایش کمی و کیفی خوابگاه‌های دانشجویی را حاصل تلاش تمام همکاران حوزه دانشجویی دانست و گفت: باعث خوشحالی من است که تجربیات خدمتی حاصل  در دانشگاه بیرجند را در اختیار همکاران حوزه دانشجویی قرار دهم.
دکتر خزیمه‌نژاد نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد دکتر خامسان گفت: امیدوارم با افزایش تعامل با دانشجویان و مشارکت آنان در امور دانشجویی شاهد افزایش رضایت دانشجویان باشیم.
وی ایجاد یک سیستم پشتبان تصمیم‌گیری را جهت بهره ‌‌وری بهتر از امکانات مدیریت دانشجویی لازم و ضروری دانست.
دکتر حسین خزیمه نژاد دانشیار پایه 14 گروه آموزشی علوم و مهندسی آب و دارای مدرک دکتری مهندسی سازه های آبی از دانشگاه شهید چمران اهواز  است.
چاپ بیش از 50 مقاله در نشریات معتبر داخلی و خارجی، ارائه بیش از 120 مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی، تألیف 2 عنوان کتاب، ترجمه یک  عنوان کتاب، انجام 10 طرح پژوهشی درون و برون‌دانشگاهی و انجام یک طرح ژوهشی ملی بخشی از سوابق علمی پژوهشی ایشان است.
از جمله سوابق اجرایی وی می توان به معاون مدیر آموزشی دانشگاه بیرجند بر اساس ابلاغ رئیس دانشگاه بیرجند از سال 97 تاکنون، مدیر آموزش‌های آزاد، نوبت دوم و دانشجویان خارجی دانشگاه بیرجند از سال 95 تاکنون، دبیر کمیته اقتصاد آموزش عالی ستاد اقتصاد مقاومتی دانشگاه بیرجند، مسئول آزمایشگاه هیدرولیک دانشکده کشاورزی، مسئول پژوهشکده قنات دانشگاه بیرجند از 92 تاکنون، دبیر اولین همایش ملی فرصت‎های نوین تولید و اشتغال بخش کشاورزی در شرق کشور، مسئول دانشکده فنی و مهندسی فردوس 93 تا 95، دبیر اولین همایش ملی قنات و قنات‌داری، مسئول تاسیس و راه ‌اندازی رشته سازه‎های آبی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه بیرجند، مدیر اجرایی آزمون‌های سراسری، مدیر آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی در سال 97، دبیر پنجمین شورای نظام‌مهندسی و کشاورزی منابع طبیعی استان و مسئول ستاد استقبال و ثبت‌نام از دانشجویان نوورود می‌توان اشاره کرد.

رزومه دکتر خزیمه‌نژاد

آخرین ویرایش۰۵ اسفند ۱۳۹۸