معرفی معاونت

سید سعید محمدی
معاون اداری ومالی
-
استاد
-
دانشکده علوم
-
گروه زمین شناسی
-
056-31024000
-
ssmohammadi[at]birjand.ac
سوابق اجرایی:
1- مدیر گروه زمین شناسی دانشگاه بیرجند ، 1378-1376
2- مدیر گروه زمین شناسی دانشگاه بیرجند از تاریخ 1/7/86 لغایت 18/1/88 به مدت یک سال و 6 ماه و 17 روز.
3- معاونت آموزشی دانشکده علوم دانشگاه بیرجند از 19/1/88 با حکم 109 مورخ 19/1/88
4- عضو کمیته تخصصی زمین شناسی سازمان نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی از سال1386
5- عضو علی البدل هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی از اسفند سال 1388
6- عضو (علی البدل) هیات مدیره انجمن بلورشناسی و کانی شناسی ایران از شهریور1390
7- عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی از اسفند سال 1390
8- دبیر اجرایی چهارمین همایش انجمن زمین شناسی اقتصادی ایران با حکم مدیر پژوهشی دانشگاه به شماره 2606/د/1391مورخ18/2/91.
9- دبیر نهمین همایش ملی انجمن زمین شناسی اقتصادی ایران، 16-17شهریور1396، دانشگاه بیرجند.
9- رئیس دانشکده علوم دانشگاه بیرجند از تاریخ5/3/92 تا 24/6/1397.
شرح وظایف:
- ابلاغ کلیه مصوبات، مقررات و آیین نامه های ابلاغی از سوی دانشگاه به واحد های ذیربط و پیگیری نظارت بر حسن اجرای آن
- تدوین آیین نامه ها و دستورالعمل ها و دستور جلسات مرتبط با وظایف معاونت جهت پیشنهاد به مراجع ذیصلاح برای تصویب
- نظارت بر واحد های تابعه به منظور حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف آن ها
- ارائه گزارش های توجیهی لازم به رئیس دانشگاه در خصوص وظایف مربوط به واحد های تحت نظر
- همکاری با سایر معاونت ها به منظور حسن اجرای اهداف، وظایف و برنامه های دانشگاه
- مدیریت و نظارت بر حسن اجرای کلیه امور اداری،مالی و عمرانی دانشگاه، مطابق با مصوبات مقررات و آیین نامههای مربوط
- رسیدگی به اهداف اجرایی دانشگاه، هدایت و نظارت بر چگونگی گردش کارهاو روش های کاری مورد عمل در واحدهای مختلف به منظور ایجاد هماهنگی بین فعالیت های مربوط به واحدهای مختلف در راستای تحقق اهداف اجرایی دانشگاه
- نظارت بر هزینه کرد اعتبارهای تخصیصی به واحدهای مختلف بر اساس بودجه تفصیلی مصوب هیات امنا و سایر قوانین و مقررات مالی مورد عمل دانشگاه و ارائه گزارش جهت طرح در هیات امنای ذیربط
- بررسی وضعیت موجود دانشگاه از طریق شناسایی نقاط قوت، تنگناها، مشکلات، فرصتها و تهدیدات پیش رو جهت تعیین راهبرهای پیشنهادی در راستای ارتقا به وضعیت مطلوب
- جمع آوری و تکمیل اطلاعات مورد نیاز بر اساس طرح جامع دانشگاه و برنامه ریزی و پیشنهاد بودجه سالیانه و انجام کلیه فعالیت های لازم در جهت اجرای طرح های عمرانی دانشگاه(اعم از پیمانی، امانی و ...)
- انجام تعمیرات اساسی به منظور نوسازی، تعمیر و نگهداری ساختمان ها و تأسیسات موجود
- تشکیل کمیته تدوین روش های اجرایی مناسب به منظور بهینه سازی سامانه تماملات اداری بین واحدهای تابعه با همکاری سایر معاونتهای دانشگاه
- استقرار فرآیند شناسایی درآمدها و کنترل مناسب بر چرخه مالی به منظور تهیه گزارشات مدیریت مالی در جهت ایجاد انضباط مالی در بخش های مختلف دانشگاه
- تدوین روش های اجرایی مناسب برای نگهداری ابنیه و تجهیزات دانشگاه به منظور حفظ و نگهداری از سرمایه های ملی دانشگاه
- انجام سایر امور محوله از سوی رئیس دانشگاه