شرکت رئیس اداره بهداشت و درمان در دومین گردهمایی مشترک مدیران مراکز بهداشت و مدیران مراکز مشاوره دانشگاه‌ها

۱۳ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۹ کد : ۲۴۹۹۸ اخبار
تعداد بازدید:۴۵۹
دکتر رویا عقیلی رئیس اداره بهداشت و درمان دانشگاه در دومین گردهمایی مشترک مدیران مراکز بهداشت و مدیران مراکز مشاوره دانشگاه‌های سراسر کشور شرکت نمود.

 

دومین گردهمایی مشترک مدیران مراکز بهداشت و مراکز مشاوره دانشگاه‌ها با حضور دکتر ابراهیم نعیمی، مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان و بیش از 170 نفر از مدیران مراکز دانشگاه های سراسر کشور 8 الی 10 شهریور ماه  1402 به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار گردید. هدف از تشکیل این گردهمایی شناسایی و ارائه راهکارهای برون رفت از چالش های جسمانی و اجتماعی روانی دانشجویان پیش از بازگشایی دانشگاه ها بود. در این گردهمایی نمایندگان دانشگاه ها به بحث، تبادل نظر و چاره اندیشی پیرامون چالشهای حوزه دانشجویی در 12 کمیسیون تخصصی پرداختند.

دکتر عقیلی رئیس اداره بهداشت و درمان از سوی سازمان امور دانشجویان به عنوان دبیر کمیسیون مادر سالم برگزیده شد. این کمیسیون در راستای سیاست های کلی قانون جوانی جمعیت و خانواده سالم به بررسی مسائل و چالش های مرتبط با سلامت باروری دختران جامعه دانشجویی (مادران فردا) پرداخت و در پایان برنامه های پیشنهادی این کمیسیون، جهت تصویب و ابلاغ به دانشگاه ها، در اختیار سازمان امور دانشجویان قرار گرفت.

 

آخرین ویرایش۱۳ شهریور ۱۴۰۲