حضور عضو اصلی کانون همیاران بهداشت اداره بهداشت و درمان دانشگاه بیرجند در ششمین همایش سراسری کانون های دانشجویی همیاران سلامت

۱۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۷ کد : ۲۵۳۱۱ اخبار
تعداد بازدید:۳۱۴

ششمین گردهمایی کانون های دانشجویی همیاران سلامت جسم و روان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور 12 الی 14مهر ماه 1402 به میزبانی دانشگاه اصفهان و با حضور دکتر ابراهیم نعیمی مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان برگزار شد. در این همایش که با شعار آینده نگری در سلامت و نیک زیستی دانشجویان و با هدف تعامل کانون ­ها و ارتقاء سواد و عملکرد آنان برگزار شد، نسرین قوامی از اعضای اصلی کانون همیاران بهداشت اداره بهداشت و درمان دانشگاه بیرجند نیز شرکت داشت. برگزاری کارگاه ­ها و سخنرانی ها با موضوعات مختلف سلامت، اجرای مسابقه عکاسی و تور گردشگری از برنامه­ های این گردهمایی بود. در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور نیز اهداء گردید.

شایان ذکر است کانون همیاران بهداشت متشکل از گروهی از دانشجویان علاقه مند می باشد که به صورت داوطلبانه و خیرخواهانه در زمینه خدمات مرتبط با بهداشت و سلامت جسمی، آموزش و یاری رسانی به سایر دانشجویان با اداره بهداشت و درمان دانشگاه همکاری می نمایند. و همه ساله اعضای فعال این کانون جهت شرکت در گردهمایی سالانه همیاران سلامت سراسر کشور معرفی می گردند.

دانشجویان علاقه مند می­ توانند جهت ثبت نام در کانون همیاران بهداشت به لینک زیر مراجعه نمایند.

https://birjand.ac.ir/hct/fa/form/66

آخرین ویرایش۱۶ مهر ۱۴۰۲