مقررات و اعلام مفقودی کارت دانشجویی

۲۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۸ کد : ۳۹۸ اطلاعیه ها خدمات هشدارها
تعداد بازدید:۵۸۶۱

کارت شناسایی دانشجویی که در اختیار شما قرار گرفته است از اسناد رسمی محسوب شده و هیچ گونه تغییر یا تحریف در آن مجاز نمی باشد. این کارت سند هویت دانشجویی شماست و مزایایی که با استفاده از آن به شما تعلق میگیرد(مانند امکان استفاده از غذاخوری ها)منحصر به خود شماست؛ لذا ضمن حفظ و نگهداری از آن از ودیعه گذاشتن آن نزد سایرین جدا خودداری فرمایید چراکه موارد متعددی از سوء استفاده در این موارد گزارش شده است.

اگر کارت دانشجویی خود را گم کردید و از نیافتن آن مطمئن شدید نسبت به درخواست صدور کارت المثنی اقدام نموده و موارد ذیل را مدنظر قرار دهید :

– مبادی مربوطه مانند مدیریت امور آموزشی و مدیریت حراست دانشگاه را مطلع سازید. 

فرم ثبت مفقودی و سرقت کارت شناسایی

***در صورت لزوم (نظر واحد آموزش دانشگاه) باید فرم مربوط به مفقودی کارت دانشجویی را در سامانه آموزشی پویا نیز تکمیل فرمایید.

فهرست کارت‌های دانشجویی سرقت/ مفقود شده که فاقد اعتبار می‌باشند.( این لیست به صورت هفتگی بروز می‌شود. در صورت نیاز می‌توانید با ارائه کد رهگیری خود مساله را پیگیری بفرمایید: 05631021021)

– از آنجا که در ظاهر کارت اطلاعات مهمی نوشته شده که ممکن است عین کلمات عبور شما یا بخشی از آن باشد(مثلا نام کاربری سامانه گلستان و حساب اینترنت شما بطور پیش فرض شماره دانشجویی، و کلمات عبور آن ها کد ملی شماست که عینا روی کارت نوشته شده است) و می تواند مورد استفاده سوء یابنده کارت واقع شود، سریعا نسبت به تغییر کلمات عبور خود در همه سامانه ها اقدام نمایید. چنانچه کارت شناسایی شما به سرقت رفته و یا به همراه مدارک دیگری مفقود شده است حساسیت این موضوع چند برابر می شود و می توانید با درج آگهی مفقودی در روزنامه های کثیرالانتشار از تبعات حقوقی سوء استفاده از آن جلوگیری کنید.

– چنانچه با کارت زدن از مزایایی(مانند دریافت غذا، ورود به آزمایشگاه، امانت گرفتن کتاب و…) استفاده میکرده اید، با مراجعه به واحدهای مربوطه کارت جدید خود را ارائه کرده و کارت قبلی را مسدود نمایید.

– هرگاه پس از اعلام مفقودی و دریافت کارت المثنی، کارت اصلی را پیدا کردید، حتما آن را تحویل دهید./

کلید واژه ها: کارت دانشجویی مفقودی مقررات

آخرین ویرایش۱۷ شهریور ۱۴۰۰