پیام تبریک ریاست دفتر بین الملل دانشگاه بیرجند به مناسبت آغاز سال جدید

۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰ کد : ۱۲۴۹۱ اخبار
تعداد بازدید:۶۸۰

سال 1399 با تمام فراز و نشیب‌هایش، با تمام چالش‌های دور از انتظارش و با تمام سختی‌هایش به ما یاد داد انسان می‌تواند همواره و در تمام شرایط به خواسته‌های خود جامه عمل بپوشاند. همگیری ویروس کرونا در کنار تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی شرایط دشواری را برای جامعه علمی کشور در سال گذشته رقم زد که تهدیدی جدی برای فعالیت‌های بین‌المللی بود. تلاش و پشتکار همکاران عزیزم در دفتر همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه بیرجند، حمایت‌های فکری رابطین محترم دانشکده‌ها، توجه ویژه هیأت رئیسه دانشگاه و حمایت‌های همه‌جانبه ریاست محترم دانشگاه تهدیدها را به فرصتی بی نظیر تبدیل نمود تا بتوانیم با رویکردی جدید به سمت فعالیت‌های بین‌المللی پیش برویم.

با وجود همه مشکلات، نه تنها فعالیت‌ها متوقف نشد بلکه توانستیم علاوه بر جذب بالای دانشجویان غیرایرانی در عقد قراردادها و تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی و همچنین معرفی حداکثری فرصت‌ها و حمایت‌های بین‌المللی تداوم عملکرد داشته باشیم، لذا امید است سال 1400 شروعی جدید برای گسترش و تنوع بخشی به فعالیت‌های بین المللی دانشگاه بیرجند باشد و در آینده‌ای نزدیک دانشگاه بیرجند را در جمع برترین دانشگاه‌های منطقه و آسیا ببینیم.

در پایان، شروع سال 1400 را به تمام همکاران محترم و اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه بیرجند، رابطین محترم بین‌الملل دانشکده‌ها و همچنین دانشجویان عزیز غیرایرانی که اکثراً از کشور دوست و همسایه جمهوری اسلامی افغانستان هستند تبریک عرض نموده و برای همه عزیزان آرزوی سالی توأم با سلامتی، خیر و برکت دارم.

 

مهران تقی‌پور

رئیس دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه بیرجند

آخرین ویرایش۱۰ فروردین ۱۴۰۰