برگزاری سخنرانی علمی با عنوان جایگاه ما در فناوری های نوین توسط مدیر مسئول مؤسسه علوم نانو کشور آلمان

۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۸ کد : ۱۵۷۰ اخبار
تعداد بازدید:۹۹۳

سخنرانی علمی با عنوان جایگاه علمی ما در فناوری های نوین توسط دکتر محمدحسین احصائی پژوهشگر ارشد دانشگاه صنعتی دارمشتات آلمان و مدیر مسئول مؤسسه علوم نانو کشور آلمان در دانشگاه بیرجند با حضور جمعی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در این سخنرانی علمی موضوعاتی همچون نانو تکنولوژی ونانو فوتونیک و کاربرد آن در صنعت و کشاورزی و رویکردها و راهکارهای تولید ثروت از دانش و فناوری تدریس شد.
همچنین دکتر احصائی در مورد شرایط کار و ادامه تحصیل در کشور آلمان و پروژه های در دست اقدام، پروژهای صنعتی انجام شده در آن کشور و نحوه فعالیت های تحقیقاتی شرکتهای آلمانی توضیحات جامعی ارائه کرد.

همچنین در جلسه کارگروه ارتباط صنعت با کشاورزی بخشی از موضوعات تحقیقاتی اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی حاضر در این جلسه ارائه شد و دکتر احصائی گفت: سطح بالای تحقیقات اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند و فناوری های نوین این دانشگاه قابل ذکر است.
وی بر ضرورت حمایت از تحقیقات جهت دستیابی به محصولات قابل عرضه به بازار تقاضا تاکید کرد و در ادامه با معرفی برخی دستاوردهای محصول محور و فعالیتهای تحقیقاتی، تعدادی از طرح های ارائه شده را به منظور جذب حامیان بالقوه در کشور آلمان دریافت کرد.

آخرین ویرایش۳۰ دی ۱۳۹۷