تکمیل فرم پیشنهاد طرح پژوهشی در قالب طرح های بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۰۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۱ کد : ۸۵۲۲ اخبار
تعداد بازدید:۷۶۰
تکمیل فرم پیشنهاد طرح پژوهشی در قالب طرح های بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

از کلیه‌ی محققان و پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دعوت بعمل می‌آید تا نسبت به بررسی اولویت‌های پژوهشی مرکز و تکمیل فرم پیشنهاد طرح پژوهشی در قالب برنامه‌های جندی‌شاپور (برنامه پژوهشی مشترک ایران- فرانسه)، ICRP، ICARD، سیمرغ، آیسد، حمایت از همایش‌ها و کارگاه‌های بین‌المللی در سامانه طوبی اقدام نمایند.
ضمنا لازم به توضیح است مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال جاری قالب پژوهشی  جدیدی را به عنوان طرح‌های ویژه  در مجموعه برنامه‌های حمایتی  خود قرار داده است.

 این طرح‌ها با هدف ارائه راهکارهای مفید و عملیاتی برای حل مشکلات راهبردی کشور تدوین شده است. در این راستا مرکز این امکان را دارد که با تعدادی از طرح‌های ویژه هر کدام حداکثر تا  مبلغ  2.000.000.000ریال حمایت بعمل آورد. شایان ذکر است این مرکز در سال جاری از  طرح های مصوب ICRP و  ICARD هرکدام  به مبلغ 500.000.000ریال و از طرح‌های منتخب جندی‌شاپور هر کدام به مبلغ 600.000.000ریال حمایت بعمل خواهد آورد.
لذا از کلیه عزیزان دعوت به عمل می‌آید طرح‌نامه‌های پیشنهادی خود را از طریق سامانه طوبی ارسال نمایند. لازم به ذکر است سامانه نام برده در سایت مرکز به آدرس  WWW.CISSC.IR  قابل دسترسی است.
افزون بر آن جهت دریافت اطلاعیه‌های مرکز می‌توانید به کانال تلگرام مرکز به آدرس @cissc_ir مراجعه فرمایید.
 

آخرین ویرایش۰۱ تیر ۱۳۹۹