نخستین جشنواره «جایزه ملی سردار شهید سلیمانی»- ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر بالای ۲۵ درصد ظرفیت

۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۷ کد : ۲۱۵۱۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۵۰
فرصتی استثنایی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر دارای رتبه برتر کنکور
نخستین جشنواره «جایزه ملی سردار شهید سلیمانی»- ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر بالای ۲۵ درصد ظرفیت

اولین جشنواره جایزه ملی سردار شهید سلیمانی با هدف شناسایی، تجلیل و اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های کشور برگزار می گردد.

بر اساس طرح جایزه ملی سردار شهید سلیمانی، پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری در گروه‌های آزمایشی پنج گانه که حائز شرایط دریافت جایزه باشند، در زمان تحصیل کمک هزینه تحصیلی دریافت می‌کنند. این طرح برای تجلیل از دانشجویان نخبه و ایثارگری برگزار می‌شود که بدون اعمال سهمیه بتوانند رتبه‌های برتر کنکور سراسری را کسب کنند.

 

«برگزیدگان کنکور سراسری که بدون اعمال سهمیه توانستند رتبه های برتر را کسب کنند» در دی ماه  و در روزهای نزدیک به سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌‌گردد

 

پذیرفته‌‎شدگان کنکور سراسری رتبه‌های زیر ۵۰۰ کشوری در زیر گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی و همچنین رتبه‌های زیر ۲۰۰ کشوری گروه‌های آزمایشی زبان و هنر و همچنین در مقطع کارشناسی ارشد رتبه‌های زیر ۵ در هر کد رشته و مقطع دکتری رتبه‌های زیر ۳ در هر کد رشته برای مدت ۶ ماه کمک هزینه تحصیلی دریافت خواهند کرد.

 وی عنوان کرد: این جایزه برای دانشجویان کارشناسی و دکتری تخصصی در ۸ فاز شش ماهه و برای دانشجویان کارشناسی ارشد در ۴ فاز شش ماهه طراحی شده است. تمدید پرداخت کمک هزینه تحصیلی در فازهای دوم به بعد به شرایط آموزشی دانشجویان برگزیده بستگی دارد، چنانچه این عزیزان شرایط شیوه‌نامه اعلام شده را داشته باشند مشمول دریافت فازهای بعدی جایزه مذکور می‌شوند.

 

جهت مطالعه شیوه نامه برگزاری جشنواره اینجا کلیک نمائید.

افراد واجد شرایط، لطفا به اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه بیرجند مراجعه و یا با داخلی 1056 تماس حاصل فرمایند

 

اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه بیرجند

آخرین ویرایش۱۲ آذر ۱۴۰۱