انتصاب سرپرست گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر

۰۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۰ کد : ۲۴۱۷۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۹
طی ابلاغی از سوی دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند، سیدمجتبی حسینی به سمت سرپرست گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه منصوب شد.
انتصاب سرپرست گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهـد، تجـارب و شایســتگی‌هـای علمی و اجرایی جنـاب‌عـالی، به موجب این ابلاغ به عنـوان سرپرست گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر منصوب میشوید. امیـد است بـا اتکـال به خـداونـد ســـبحـان و بهره‌گیری از مشــارکت و همفکری همکـاران دانشـگاهی در راســتای تحقق اهـداف و مأموریت‌های محوله(از جمله: اعمال نظارت بر اجرای مصوبات، دسـتورالعمل‌ها و آئین‌نـامه‌هـای صـادره از طرف وزارت علـوم، تحقیقـات و فنـاوری و سـایر مراجـع ذیصلاح در خصـوص دانشـجویان شاهـد و ایثـارگر؛ برنامه‌ریزی لازم و ارائه طرح‌هـای مورد نیـاز برای ارتقـاء و تقویت بنیه علمی دانشـجویان شاهـد و ایثارگر؛ برنامه‌ریزی برگزاری مراسم و فعالیت‌های علمی و فرهنگی از قبیل اردوها، سـفرهای زیارتی و سیاحتی، سمینارها، فعالیت‌های فوق برنامه و بازدید از مراکز علمی؛ تهیه گزارش عملکرد سالانه، تنظیم برنامه سالانه و پیشـنهاد اعتبارات مورد نیاز؛ نظارت و بروز رسانی بانک اطلاعاتی حاوی وضعیت آموزشی، پژوهشـی، فرهنگی و اجتماعی دانشـجویان شاهد و ایثارگر) موفق و مؤید باشید.
سیدمجتبی حسینی از فعالین فرهنگی است که پیش از این مسئولیت اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند و دانشگاه پیام نور استان را عهده دار بوده است.
همچنین رئیس دانشگاه بیرجند در نامه جداگانه‌ای ضمن موافقت با استعفای دکتر امیر مهدوی از سمت رئیس گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر، مراتب قدرشناسی و سپاس خود را از تلاش‌های مجدانه و مثمرثمر وی اعلام کرد.

آخرین ویرایش۰۹ خرداد ۱۴۰۲