برگزاری مراسم گرامیداشت روز استاد

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۳۰۰۲ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۶۸۷
به مناسبت پاسداشت مقام و منزلت معلم و استاد، مراسمی روز چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه 98 با حضور معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند، جناب آقای دکتر آیتی و دانشجویان و اساتید دانشکده فنی و مهندسی فردوس در محل  مجتمع شهید آوینی شهرستان فردوس برگزار گردید . 

در ابتدای این مراسم دکتر مصطفی واحدی پور معاون آموزشی دانشکده ضمن خیر مقدم و تبریک روز معلم گزارشی از وضعیت فعلی آموزش دانشکده و برنامه های آینده آموزشی دانشکده ارائه نمودند .

وی با اشاره به اینکه آمار استخراج شده نشان می دهد از  1100 دانشجوی فارغ التحصیلی دانشکده 52% شاغل هستند و از میان آنها 81% شغل مرتبط با تحصیل خود دارند، بیان کرد این شاخص نشان دهنده موفقیت عملکرد دانشکده در زمینه پرورش نیروی متخصص بازار کار و جامعه محور است .

سپس دکتر آیتی، معاون محترم آموزشی دانشگاه بیرجند ضمن تبریک روز معلم و استاد به نقش برجسته این قشر در جامعه اشاره کردند و افزودند دانشگاه ها باید به سمتی حرکت کنند تا بتوانند نیاز واقعی جامعه را تشخیص و برآورده نمایند.

در این مراسم همچنین برنامه های متنوعی مانند موسیقی، گروه رادیو، مسابقه  دانشجویی برج هیجان و ...توسط دانشجویان ارائه شد.

در پایان مراسم نیز از اساتید و دانشجویان برتر علمی تجلیل و قدردانی گردید. 

کلید واژه ها: دانشکده فنی فردوس

آخرین ویرایش۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸