برگزاری مراسم معارفه ریاست جدید دانشکده

۲۸ آبان ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۵۴۲۳ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۵۸۹

 مراسم معارفه دکتر مصطفی واحدی ­پور رئیس دانشکده فنی و مهندسی  فردوس روز سه‌شنبه 28 آبان 98 با حضور دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، مسئولین شهرستان فردوس، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشکده در سالن شهید آوینی شهرستان فردوس برگزار شد.

دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند ضمن تقدیر از منش، اخلاق و فرهنگ­ بالای مردم شهر فردوس اظهار داشت: بسیار خوشحالم که اینک دانشکده فنی فردوس وضعیت مناسبی دارد و با قدرت به مسیر پیشرفت ادامه می­دهد.

رئیس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه هدف دانشگاه تربیت یک نسل متعهد است گفت: تلاش و تعامل دانشجویان و اساتید برای تحقق این امر بسیار لازم و ضروری است.

در ادامه دکتر خامسان ضمن تقدیر از زحمات آقای دکتر اخگری، دکتر مصطفی واحدی­ پور را به عنوان رئیس دانشکده فنی و مهندسی فردوس معرفی کرد.

در ادامه مراسم حجت­ الاسلام و المسلمین بابایی، امام جمعه شهرستان فردوس، ضمن تشکر از زحمات انجام شده در دانشکده و آرزوی موفقیت برای ریاست جدید،به تلاش بیشتر برای ارتقای جایگاه دانشکده تأکید کرد.

مهندس میرزایی فرماندار شهرستان فردوس نیز ضمن تقدیر و تشکر از خدمات دکتر اخگری رئیس قبلی دانشکده و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید دانشکده گفت: دکتر واحدی­ پور رئیس دانشکده فنی فروس فردی با سوابق علمی و پژوهشی برجسته است.

علی زال ­حسینی نیز در این مراسم ضمن معرفی شهرستان فردوس به بیان پیشینه علمی و فرهنگی مردم این دیار پرداخت.

وی همچنین با اعلام فعالیت­های انجام شده دانشکده از ابتدای تأسیس تاکنون و قدردانی از زحمات رؤسای پیشین دانشکده، برای دکتر واحدی پور در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه دکتر واحدی­ پوررئیس دانشکده فنی و مهندسی  فردوس، ضمن تشکر از تمام کسانی که برای پیشرفت دانشکده تلاش کردند، به بررسی وضعیت فعلی دانشکده پرداخت.

ریس دانشکده فنی فردوس با ارائه آماری جامع از فعالیت­های دانشکده از بدو تأسیس تاکنون بیان داشت: موفقیت دانشجویان در قبولی مقاطع بالاتر، اشتغال بیش از 50 درصدی فارغ التحصیلان در بازار کار و کسب رتبه های برتر علمی، فرهنگی و ورزشی توسط دانشجویان نشان از وجود استعدادهای فراوان در دانشکده دارد که نیازمند حمایت بیشتر برای شکوفائی آنها است.

وی با برشمردن اهداف و برنامه ­های خود برای توسعه دانشکده، به مشکلات موجود از جمله کمبود فضای آموزشی اشاره نمود و درخواست کرد: مسئولین شهرستان برای رفع مشکلات دانشجویان و دانشکده و توسعه هر چه بیشتر آن مساعدت بیش از پیش داشته باشند.

در قسمت پایانی مراسم نیز سه نفر از نمایندگان تشکل­ها مطالبات و خواسته­ های دانشجویان را بیان نمودند که دکتر خامسان توضیحاتی در پاسخ به درخواست­های آنها ارائه نمود.

شایان ذکر است؛ پس از این مراسم، دکتر خامسان ابتدا مرکز تحقیقاتی خانه هوشمند دانشکده فنی فردوس را افتتاح کرد و سپس با اعضای هیأت علمی و کارکنان جهت بررسی مسائل جاری دانشکده تشکیل جلسه داد.

 

 

کلید واژه ها: دانشکده فنی فردوس

آخرین ویرایش۱۱ آذر ۱۳۹۸