موافقت با ایجاد و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسی در دانشگاه بیرجند

۰۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۸ کد : ۲۵۹۹۵ اخبار اسلایدر اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۲۶۷
دکتر محمدجواد سلیمانپور، معاون بورس و امور دانشجویان بین‌الملل سازمان امور دانشجویان، با ایجاد و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسی (آزفا) برای دانشجویان و زبان آموزان بین‌المللی در دانشگاه بیرجند موافقت کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، معاون بورس و امور دانشجویان بین‌الملل سازمان امور دانشجویان، طی نامه‌ای به رئیس دانشگاه بیرجند، با ایجاد و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسی در دانشگاه بیرجند موافقت کرد.
در این نامه آمده است؛ عطف به نامه شماره ۵۲۲۴ مورخ ۲ آبان ۱۴۰۲ مبنی بر تقاضای دانشگاه بیرجند در خصوص راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان، پیرو بررسی به عمل آمده در اداره کل امور دانشجویان بین‌الملل، موضوع در جلسه کارگروه جذب و پذیرش مورخ ۲۹ آبان ماه جاری مطرح و به شرط رعایت مفاد مندرج در شیوه‌نامه اجرایی مراکز آموزش زبان فارسی، با فعالیت مرکز آموزش زبان فارسی جهت دانشجویان و زبان آموزان بین‌المللی به مدت دو سال موافقت نهایی گردید.
موافقت با ایجاد این مرکز با پیگیری و درخواست دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه بیرجند برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان بین الملل انجام شده است.

کلید واژه ها: دانشگاه بیرجند مرکز آموزش زبان فارسی آزفا دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی سازمان امور دانشجو.یان

آخرین ویرایش۰۸ آذر ۱۴۰۲