کتابخانه مرکزی و مرکز نشر دانشگاه در نظام رتبه بندی کتابخانه های دانشگاهی وزارت عتف مقام بیست و دوم را کسب نمود.

۱۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۴ کد : ۱۰۰۷۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۱۲
کتابخانه مرکزی و مرکز نشر دانشگاه در نظام رتبه بندی کتابخانه های دانشگاهی وزارت عتف مقام بیست و دوم را کسب نمود.

در میان 203 کتابخانه دانشگاهی در سال تحصیلی 98-1397 از دانشگاه ها و موسسات پژوهشی وابسته به وزارت عتف کتابخانه مرکزی و مرکز نشر دانشگاه بیرجند مقام بیست و دوم را کسب نمود. دکتر مجید جامی الاحمدی ضمن ابراز این خبر گفت:

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ( ایرانداک) هر ساله در سامانه آک بر اساس استاندارد NISO Z39.7 کتابخانه های دانشگاهها و مراکز پژوهشی را رتبه بندی می نماید. کتابخانه مرکزی و مرکز نشر دانشگاه در میان  203 کتابخانه دانشگاهی وابسته به وزارت عتف در شاخص منابع بیست و دوم، در شاخص نیروی انسانی بیست و سوم، مساحت مخزن سیزدهم، مساحت سالن مطالعه هجدهم، هزینه برای گردآوری منابع داخلی هشتم، هزینه کرد منابع خارجی چهارم، هزینه کرد برای تحقیق و توسعه هشتم، شاخص اعضاء پنجم، تعداد امانت به مراجعان هفدهم شده است. بدین ترتیب این واحد در میان بیست و سه کتابخانه برتر دانشگاه ها و مراکز پژوهشی تابعه وزارت علوم تحقیقات و فناوری ( عتف) قرار دارد و در مجموع رتبه بیست و دوم را در سال 98-1397کسب نموده است.

وی در ادامه افزود: جا دارد به واسطه تلاش و همکاری بی شائیه کارکنان این واحد ضمن عرض تبریک به دلیل کسب این رتبه از زحمات این عزیزان نیز تشکر و قدردانی شود.

آخرین ویرایش۲۳ مهر ۱۳۹۹

نظر شما :