دسترسی کاربران به اطلاعات کتب و پایان نامه های مرکز بیرجند شناسی دانشگاه بیرجند

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۱ کد : ۹۶۹۵ اخبار
تعداد بازدید:۹۱۸

نام زیبای بیرجند، همواره بر پهنه پر افتخار ایران، درخشان و چشم نواز بوده و هست. شهری که قدمتی به درازنای تمدن و فرهنگ دیرپای ایران همیشه سرافراز داشته تا جایی که افتخار پرورش بزرگانی چون دکتر محمدحسن گنجی و دیگر فرزانگان را بر پیشانی تاریخ خود حک نموده است.

در راستای رویت­ پذیری ارزش­های مادی و غنای معنوی این دیار، مرکز بیرجندشناسی دانشگاه بیرجند بر آن است  تا این خطه را معرفی نموده و بیشتر بشناساند. بدین منظور مرکز بیرجندشناسی کتابخانه مرکزی و مرکز نشر دانشگاه بیرجند جهت دسترس­ پذیری سریع­تر و آسان­تر مراجعان و علاقه ­مندان به منابع چاپی در حوزه استان خراسان جنوبی و بیرجند، کتب و منابع چاپی موجود در مرکز بیرجندشناسی را در قالب 155 عنوان (165) نسخه کتاب و 34 عنوان پایان ­نامه در پایگاه ­هایی با عنوان اختصاصی « کتابهای فارسی بیرجندشناسی و پایان ­نامه ­های فارسی بیرجندشناسی» سازماندهی نموده است. علاقه ­مندان می­ توانند با مراجعه به نرم افزار کتابخانه مرکزی از اطلاعات کامل کتابشناختی این منابع استفاده نمایند.

ضمناً هزاران مقاله و سند در این مجموعه در اختیار علاقه ­مندان به مطالعات منطقه ­ای به ویژه منطقه بیرجند و شهرهای دیگر خراسان جنوبی وجود دارد. کلیه پژوهشگران و علاقه­ مندان می­توانند از این مجموعه در محل استفاده نمایند.

آخرین ویرایش۱۹ شهریور ۱۳۹۹

( ۲ )

نظر شما :