برگزاری دومین مجمع عمومی انجمن دانش آموختگان دانشگاه بیرجند

۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۴ کد : ۱۱۱۳۸ اخبار برگزیده معاونت
تعداد بازدید:۵۲۴
انتخابات شورای مرکزی انجمن دانش آموختگان دانشگاه بیرجند، شامگاه شنبه ۲۹ آذرماه و بصورت مجازی برگزار شد.
برگزاری دومین مجمع عمومی انجمن دانش آموختگان دانشگاه بیرجند

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، نشست مجمع عمومی دانش آموختگان دانشگاه بیرجند، شامگاه شنبه 29 آذرماه و با حضور جمعی از دانش آموختگان دانشگاه برگزار شد.

دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، ضمن تشکر از دست اندرکاران تشکیل این انجمن گفت: دانشگاه بیرجند با بیش از 45 سال سابقه از دانشگاههای باقدمت کشور محسوب می‌شود و تشکیل این انجمن هر چند باید زودتر شکل می‌گرفت،اما شروعی برای فعالیت منسجم و در جهت رشد و اعتلای دانشگاه می باشد. وی در ادامه خاطر نشان کرد: دانش آموختگان دانشگاه هم اکنون نیز در نقاط مختلف کشور دارای مسئولیتهای مهم اجتماعی هستند و می‌توانند به رشد و بقای دانشگاه کمک کنند. دکتر خامسان ابراز امیدواری کرد: با تشکیل این انجمن گامهای مهمی در جهت توسعه دانشگاه بیرجند برداشته شود.

در ادامه دکتر علی زنگوئی، معاون فرهنگی و اجتماعیدانشگاه،ضمن تشکر از حمایتهای بی‌دریغ ریاست دانشگاه، به ارتباط دانشگاه با دانش آموختگان اشاره کرد و به نقش بی‌بدیل آنها در توسعه دانشگاه اشاره کرد.

دکتر حسینی واشان،عضو هیأت علمی دانشگاه و عضو هیأت موسس این انجمن گزارشی در خصوص نحوه تشکیل این انجمن ارائه کرد و به تشریح اساسنامه انجمن دانش آموختگان پرداخت.

در ادامه این جلسه که با حضور دانش آموختگان دانشگاه برگزار شد، ضمن تصویب اساسنامه، انتخابات شورای مرکزی برگزار و اعضای شورای مرکزی و بازرسان به مدت یک سال انتخاب شدند.

اسامی منتخبین شورای مرکزی:

1-دکتر حسینی واشان

2-دکتر حجی پور

3- دکتر موسوی

4- دکتر فرهنگ فر

5- سرکار خانم فارسی

6-محمدجواد مشاوری نیا

7-نازیلا دیوانی

8- فاطمه نادری(علی البدل)

9-طاهره غزنوی( علی البدل)

اسامی بازرسان 

1-سیدعلی اکرمی(بازرس اصلی)

2-محمدامین رسولی (بازرس علی البدل)

آخرین ویرایش۰۱ دی ۱۳۹۹