مراسم مجازی شب های قدر

تعداد بازدید:۴۶۰
مراسم مجازی شب های قدر

«به راستی که ما آن را در شب قدر فرو فرستادیم؛ و چه تو را به شب قدر آگاه تواند کرد. شب قدر از هزار ماه برتر است. در این شب فرشتگان و روح به اذن پروردگارشان از هر امر فرود می‌آیند. این شب تا صبحگاه «سلام» است. (سوره قدر آیات ۱ تا ۵)»

کانون جوانان رضوی با همکاری کانون حماسه و دفاع مقدس دانشگاه بیرجند در ۱۵ اردیبهشت1400 برابر با ۲۳ رمضان در ساعت ۲۱:۳۰ به مناسبت شب قدر، مراسمی مبنی بر سخنرانی و مداحی با حضور گرم حجت الاسلام و المسلمین مهدی براتی و همچنین ۱۲الی 15 نفر شرکت کننده در سامانه ال ام اس در سطح دانشگاه اقدام  نمودند  که مورد توجه دانشجویان قرارگرفت.

این مراسم به مدت 120 دقیقه ( دو ساعت )به طول انجامید . موضوع سخنرانی این شب درباره توبه و انواع آن بود .

دراین شب پر برکت زیارت عاشورا توسط آقای محمدرضا دهقان و آقای رضا زراعی قرائت گردید و مداحی زیبایی صورت گرفت،با توجه به بیماری کرونا و مجازی شدن مراسمات وکلاس های دانشگاه،هدف از این مراسم برگزاری  عزاداری شهادت حضرت علی (ع) ومراسم پرشکوه شب قدر به نحو احسنت  بود، و دیگر هدف آن بیداری دل وبصیرت درونی است  که موجب زنده نگه داشتن روح معنویت در انسان می شود .

در این این شب ، قرار برآن بود که حجت الاسلام والمسلیمن سید جواد امیرآبادی زاده ایراد سخنرانی کنند که متاسفانه مشکلی برای این بزرگوار حاصل گردید که توفیق نشد سخنرانی کنند از این رو حضور گرم حجت الاسلام و المسلمین مهدی براتی فیض برده شد .

آخرین ویرایش۱۵ تیر ۱۴۰۰